Скрыть
4:0
4:1
4:6
4:8
4:10
4:11
Глава 5 
5:0
5:1
5:2
5:3
5:9
5:10
Небо і обіцяна земля 1-13; Христос - первосвященик 14-16
Біймося, отже, щоб часом, поки залишається обітниця ввійти в його відпочинок, не видавалося, що хтось її позбавлений.
Бо й ми, так само як вони, одержали гарну новину, але слово, яке вони чули, не було їм корисне, бо вони не поєднались у вірі з тими, що слухали.
Ми ж, які увірували, увійдемо в його відпочинок, згідно з тим, що каже: «Я поклявсь у моїм гніві: Вони не ввійдуть у мій відпочинок», хоча діла його були закінчені від сотворення світу.
На одному бо місці він так сказав про сьомий день: «Бог відпочив сьомого дня від усіх діл своїх»;
і знову на тому місці: «Вони не ввійдуть у мій відпочинок.»
Коли ж так воно є, що деякі у нього ввійдуть, а ті, кому перше благовіствовано, не ввійшли у нього через непослух,
то він знову призначає якийсь день, «сьогодні», говоривши через Давида після такого довгого часу, як було сказано раніше: «Коли почуєте сьогодні його голос, не твердійте серцями вашими.»
Бо якби Ісус (Навин) увів їх у відпочинок, то не говорив би після нього про інший день.
Отже, для Божого народу збережено відпочинок;
бо той, хто ввійде в його відпочинок, відпочине також від своїх діл, як і Бог від своїх власних.
Намагаймося, отже, увійти до того відпочинку, щоб ніхто не впав, даючи той самий приклад невірства.
Бо слово - живе й діяльне, і гостріше від усякого двосічного меча: воно проходить аж до розділу душі й духа, суглобів та костяного мозку, і розрізняє чуття та думки серця.
Нема створіння, скритого від нього; все оголене і явне перед очима того, кому ми маємо звіт дати.
Мавши, отже, великого архиєрея, що вже пройшов небо, Ісуса, Божого Сина, тримаймося твердо віровизнання.
Бо ми не маємо такого архиєрея, який не міг би співчувати нашим недугам: він же ж зазнав усього, подібно як ми, крім гріха.
Приступім, отже, з довір'ям до престолу благодаті, щоб отримати милость і знайти благодать на своєчасну поміч.
Христос - первосвященик
Кожен бо архиєрей, узятий з-поміж людей, настановляється для людей у справах Божих, щоб приносив дари та жертви за гріхи;
що може співчувати нетямущим та введеним в оману, бо й сам він неміччю охоплений,
і тому повинен так за людей, як і за себе самого приносити жертви за гріхи.
Чести ж цієї ніхто не бере сам собі, лише той, хто покликаний Богом, як Арон.
Так і Христос не сам собі присвоїв славу стати архиєреєм, вона бо від того, який до нього мовив: «Син мій єси, я сьогодні породив тебе.»
Як і на іншому місці каже: «Ти - священик навіки за чином Мелхиседека.»
Він за днів свого тілесного життя приніс був молитви й благання з великим голосінням та слізьми до того, який міг його спасти від смерти, і він був вислуханий за богобоязність;
і хоч був Сином, навчився з того, що витерпів, значення послуху,
і, ставши досконалим, спричинився до вічного спасіння всім, які йому слухняні,
і Бог назвав його архиєреєм за чином Мелхиседека.
Про те ми мали б багато сказати, та висловити його трудно, бо ви на розум недолугі.
Тоді як ви повинні б давно вже бути вчителями, ви знову потребуєте, щоб вас хтось учив перших засад Божого вчення, і дійшли до того, що потребуєте ще молока, а не твердої страви.
Бо хто ще молоко вживає, той не досвідчений у вченні правди, - він бо немовлятко.
А тверда страва для дорослих, у яких із-за звички почуття вправлене в тому, щоб розрізняти добро від зла.
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible