Скрыть
20:0
20:2
20:3
20:4
20:5
20:7
20:8
20:10
20:11
20:12
20:13
20:16
20:18
20:19
20:21
20:22
20:23
20:24
20:26
20:29
20:30
20:31
20:32
20:33
20:34
20:35
20:36
20:38
20:39
20:41
20:44
20:45
20:47
Ісус не бажає відповідати книжникам 1-8; притча про виноградник 9-19; про данину кесареві 20-26; садукеї та воскресіння 27-40; Христос - син Давида 41-47
Одного дня, як навчав народ у храмі й звіщав Добру Новину, приступили первосвященики і книжники з старшинами
і сказали так до нього: “Скажи нам, якою владою ти це робиш, або хто тобі дав владу цю?”
Він у відповідь сказав: “Я теж спитаю вас одне. Скажіть мені:
Йоанове хрищення було з неба чи від людей?”
А вони так міркували в собі: Якщо ми скажемо: З неба, - він спитає: Чому ж ви йому не повірили?
А як ми скажемо: Від людей, - увесь народ нас поб'є камінням, бо був певний, що Йоан пророк.
І відповіли: “Не знаємо, звідки (воно було).”
А Ісус сказав їм: “То й я вам не скажу, якою владою я це чиню.”
І він почав народові казати оцю притчу: “Один чоловік насадив був виноградник, винайняв його виноградарям і відійшов на довший час.
Та своєчасно послав він до виноградарів слугу, щоб ті дали йому частку з плодів виноградних; а виноградарі, побивши його, відіслали ні з чим.
І знов послав він другого слугу, та вони, й того побивши й обезчестивши, відпустили з порожніми руками.
Послав ще й третього, та вони й цього, тяжко поранивши, прогнали.
Сказав тоді власник виноградника: Що мені робити? Послати хібащо мого улюбленого сина? Може його пошанують?
Виноградарі ж, побачивши його, так почали міркувати між собою: Це спадкоємець, убиймо його, щоб спадщина нам дісталась.
І вивели його за виноградник і вбили. Що, отже, зробить їм власник виноградника?
Прийде і вигубить тих виноградарів, а виноградник дасть іншим.” Почувши це, вони сказали: “Нехай це не станеться!”
Ісус же глянув на них пильно й мовив: “Що, отже, значить оце написане: Камінь, що його відкинули будівничі, власне той став наріжним?
Кожний, хто впаде на той камінь, розіб'ється; на кого ж він впаде - роздавить.”
Первосвященики та книжники шукали зараз же накласти на нього руки, але боялися народу, бо зрозуміли, що проти них сказав цю притчу.
І назираючи за ним, вони послали підглядачів, що з себе праведних удавали, щоб його піймати на слові й видати начальству і владі намісника.
І ті спитали його: “Учителю, ми знаємо, що ти говориш і навчаєш правильно, і не дивишся на обличчя, але навчаєш Божої путі по правді.
Чи вільно нам давати кесареві податок, чи ні?”
Він же, побачивши їх лукавство, промовив до них:
“Покажіть мені динарій. Чий на ньому образ і напис?” Ті відповіли: “Кесарів.”
І він сказав їм: “Віддайте, отже, що кесареве - кесареві, а що Боже - Богові.”
І не могли піймати його перед людьми на слові та, дивувавшися його відповіді, замовкли.
Деякі з садукеїв, що кажуть, ніби нема воскресіння, приступили
й спитали його: “Учителю, Мойсей приписав нам: Коли чийсь брат, одружений, умре бездітним, нехай його брат візьме за себе його жінку й відродить потомство братові своєму.
Сім ото братів було. Перший узяв жінку й помер бездітним.
Потім другий,
і третій, і так семеро умерли, не зоставивши дітей по собі.
Врешті, померла й жінка.
Жінка та, отже, при воскресінні, кому буде за жінку, бож семеро мали її за жінку.”
Ісус відповів їм: “Сини цього світу женяться і виходять заміж.
Ті ж, що будуть достойні осягнути того віку й воскресіння з мертвих, не женяться і не виходять заміж;
бо й вмерти вже не можуть, тому що, до ангелів подібні, вони - сини Божі, бувши синами воскресіння.
А що мертві воскресають, - це й Мойсей при кущі дав був зрозуміти, де він назвав Господа Богом Авраама, Богом Ісаака й Богом Якова.
Бог же не є Бог мертвих, але живих, усі бо живуть для нього.”
Деякі з книжників, озвавшися, заговорили: “Учителю, ти добре сказав.”
І не насмілювались вони більше ні про що його питати.
І тоді він до них промовив: “Як же це кажуть, що Христос син Давида?
Бож сам Давид у книзі Псалмів мовить: Господь сказав Владиці моєму: Сиди праворуч мене,
поки я не покладу твоїх ворогів підніжком тобі під ноги.
Давид, отже, зве його Господом. Як же він може бути його сином?”
І коли ввесь народ слухав, він сказав своїм учням: “Остерігайтеся книжників,
що ходять залюбки в довгих шатах, люблять вітання на майданах, перші сидження в синагогах та перші місця на бенкетах;
що поїдають доми вдовиць і довго моляться для виду - вони приймуть строгіше осудження.”
Толкования стиха Скопировать ссылку Скопировать текст Добавить в избранное
Библ. энциклопедия Библейский словарь Словарь библ. образов Практическая симфония
Цитата из Библии каждое утро
TG: t.me/azbible
Viber: vb.me/azbible