31-й день
Святых апостол Стахи́я, Ампли́я, Апе́ллия, Аристову́ла, Нарки́сса, Урва́на и свята́го мученика Епима́ха
На Го́споди, воззвах: стихи́ры апостолов, глас 1.
Подо́бен: Всехва́льнии мученицы:
Во всю протече́ зе́млю/ ваше спаси́тельное веща́ние,/ Госпо́дни апо́столи,/ сиянием благода́ти озаря́ющее всех сердца, сла́внии,/ и разоря́ющее пре́лести омрачение./ Темже молитеся/ дарова́ти душа́м нашим мир и ве́лию ми́лость.
Стахи́й всеблаженный,/ Христов проповедник и апостол,/ и Апе́ллий чудный, и Аристову́л,/ Урва́н, Ампли́й, и Боже́ственный Нарки́сс,/ Троицу Всесвяту́ю пропове́давше,/ язы́ки просветиша и от рабо́ты изба́виша,/ яже верою вси ублажи́м.
Свети́льницы Христовы пресве́тлии,/ сосу́ди чисте́йшии,/ всю зарю Ду́ха верою вмести́вше,/ церко́внии столпи́, Небеса преславная,/ славу Божию пове́дающе./ Того моли́те дарова́ти душа́м нашим мир и ве́лию ми́лость.
И́ны стихи́ры мученика, глас 4.
Подо́бен: Я́ко до́бля:
Дохновением Ду́ха Свята́го, Епима́ше,/ жили́ще яви́лся еси́ Боже́ственно, славне,/ и, от Него де́йство прие́м врачева́ний,/ боля́щим богатно здравие подава́еши,/ при́сно зову́щим:/ Иисусе Жизнода́вче,/ Ты еси́ весе́лие же, и сла́ва Твоих мучеников, и похвала́́.
Дерзновением пропове́дал еси́ истину, славне,/ я́ко Христов воин зако́ннейший,/ не убоя́вся судя́щаго ярости зве́рския,/ поклонение бого́м не су́щим повеле́вша,/ егóже посрами́л еси́ Богодухнове́нными твои́ми словесы́, страстоте́рпче,/ и проповедал еси́ всем Су́щаго над всеми Бо́га нашего.
Я́ко кра́сны но́ги твоя́, муче́ния украси́шася/ путь проити́ невозвратно/ и, убо скончав течение твое́, веру соблюл еси́/ и венец от руки Владычни прия́л еси́./ Егóже моли́ от тли и бед изба́витися/ верою творя́щим пречестну́ю па́мять твою́́.
Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен, подобен то́йже:
В землю низве́ржен бых, грехи́ умертви́хся,/ душевными страстьми́ и телесными,/ те́мже тьмою покрыва́юся отчаяния./ Но воздви́гни мя ны́не, к жизни нетленней наставля́ющи мя/ и Вышнему Отечеству, иде́же глас чист пра́зднующих,/ Пресвята́я Богоневесто.
Крестобогоро́дичен:
А́гнца и Пастыря Тя на Древе я́ко виде,/ А́гница рождшая рыдаше и ма́терски Тебе́ веща́ше:/ Сы́не Возжеле́нне, како на Древе Кре́стнем пове́шен еси́, Долготерпели́ве?/ како руце и но́зе Твои, Сло́ве, пригвозди́шася от беззаконных/ и кровь Твою́ излия́л еси́, Владыко?
Тропа́рь, глас 3:
Апостоли святи́и,/ моли́те Милостиваго Бога,/ да прегрешений оставле́ние/ подаст душа́м нашим.
Сла́ва, мученику, глас 4
Мученик Твой, Го́споди, Епимах,/ во страдании своем венец прият нетленный от Тебе́, Бо́га нашего:/ имеяй бо кре́пость Твою́,/ мучителей низложи,/ сокруши и демонов немощныя дерзости./ Того моли́твами/ спаси́ души на́ша.
И ны́не, Богоро́дичен или́ Крестобогоро́дичен.
НА У́ТРЕНИ
Един кано́н Окто́иха. И святы́х два.
Канон апостолов, егóже краегране́сие: Верно похвалю Бо́жия слуги́. Иосиф. Глас 1.
Песнь 1
Ирмо́с: Твоя́ победи́тельная десни́ца/ Боголе́пно в кре́пости просла́вися:/ та бо, Безсме́ртне,/ я́ко всемогу́щая проти́вныя сотре́,/ изра́ильтяном путь глубины́ новосоде́лавшая.
Верою почитающия вашу, священнии благоглаголивии, память/ и торжествующия радостно,/ страсте́й мглы изба́вите и вечныя радости причастники соделайте.
Стопа́м последующе Христа, воплоще́ннаго за милосердие, пребогатии,/ Сего же повелением Богоначальным служа́ще,/ яви́стеся всех заблуждших наставницы к благочестию.
Стахи́я и Ампли́я мудраго, и Урва́на, Апе́ллия же, и Нарки́сса, и Аристову́ла,/ Христовы ученики бывшия,/ верою сошедшеся, до́лжно ублажи́м.
Богоро́дичен: Явственную го́ру Божию, киво́т святый и трапе́зу,/ ста́мну же всезлатую, чистую Иисусову палату,/ Благословенную в жена́х ублажи́м.
Ин кано́н мученика. Глас 4.
Песнь 1
Ирмо́с: Воспою́ Тебе́, Го́споди Боже мой,/ я́ко изве́л еси́ люди из рабо́ты еги́петския,/ покры́л же еси́ колесни́цы фарао́новы и си́лу.
Воспою Тебе́, Го́споди Боже мой,/ я́ко показа́л еси́ нам па́мять мученика, озаря́ющу всяческая,/ я́ко един Многомилостив.
Воспою Тебе́, Го́споди Боже мой,/ я́ко непобеди́ма Твоего́́ показа́л еси́ мученика,/ поборника в мученицех на безбожие.
Воспою Тебе́, Го́споди Боже мой,/ я́ко дарова́нии Божественными Твоего́́ страдальца украси́л еси́, Епима́ха,/ и честию венчал еси́.
Богоро́дичен: Воспою Тебе́, Го́споди Боже мой,/ я́ко безсе́менно из утро́бы Девы родился еси́,/ Ея́же ради и спасаеши вся, я́ко един Многомилостив.
Песнь 3
Ирмо́с: Едине ве́дый челове́ческаго существа́ не́мощь/ и ми́лостивно в не вообра́жся,/ препоя́ши мя с высоты си́лою,/ яже вопи́ти Тебе́, Святый:/ одушевле́нный хра́ме неизреченныя славы Твоея́, Человеколюбче.
Я́ко клас многоплоден, мудре, явился еси́,/ словом зна́ния, гладом та́ющия веры пита́я, Стахи́е Богоблаженне,/ и пи́щи лучшия причастники благода́тию соде́лав/ силою Духа.
Мре́жею язы́ка, благоестественно взем, уловил еси́ из глубины́ лести, апостоле,/ и принесл еси́ Боже́ственно пищу пришедшему, Нарки́ссе,/ спасти́ заблуждшаго, Царю́ и Влады́це тва́ри.
Потекл еси́, я́коже звезда от востока, устреми́вся и Вретани́йския гра́ды постигл еси́,/ Христово проповедуя Ева́нгелие и просвещая благода́тию, блаже́нне Аристову́ле,/ верно приемлющия слово твое́.
Богоро́дичен: Черто́г светоносен Христов и престол высочайший, Богородительнице,/ яви́лася еси́, Всенепоро́чная:/ в Тебе́ бо Един почи́в, на́ша отъят труды́/ и будущую достойным угото́ва осла́бу.
Ин
Ирмо́с: Лук си́льных изнемо́же/ и немощству́ющии препоя́сашася силою:/ сего ради утверди́ся в Го́споде се́рдце мое.
Суровство́ нечестивых омрачи́л есть,/ всехвальным Крестом хваля́ся,/ непобедимый венценосец Христов, мученик Епима́х.
Славу презре́в привре́менную и к подвиго́м совлекся,/ радовашеся Богомудрый и наследник Христов,/ мученик Епима́х.
Богоро́дичен: Ра́дуйся, Ма́ти Приснодево,/ Бо́га Слова во чреве Твое́м вместившая и рождшая воплощеннаго/ я́ко Бо́га ку́пно и Человека.
Конда́к мученику, глас 4.
Подо́бен: Явился еси́:
Многообразныя раны претерпе́л еси́/ и венец прием от Христа́ Бога,/ Емуже о нас моли́ся, блаже́нне Епимаше,/ верно совершающих па́мять твою́́, да спасет души на́ша.
Седа́лен апостолов, глас 1.
Подо́бен: Гроб Твой, Спасе:
Протече́ зе́млю честно́е ваше вещание, просвещающее ду́ши неверных человек, апостоли славнии,/ священными хода́тайствы вашими./ Тем днесь радостно совершаем всечестную и светозарную вашу память,/ верно веселящеся.
Сла́ва мученика, глас 3.
Подо́бен: Божественныя веры:
Столп одушевле́н, Истины свидетель был еси́ во страдании,/ невидимыя враги́ победив видимыми мучители, всеизрядне,/ от Христа́ венец прием./ Темже зовем ти:/ не престай моляся, славне,/ дарова́ти нам велию ми́лость.
И ны́не, Богоро́дичен:
Божественнаго естества́ не отлучи́вся, плоть быв во чреве Твое́м,/ но Бог вочелове́чився и пребысть,/ И́же по рождестве Матерь Тя, Де́ву, я́ко прежде рождества, сохранив Всенепорочную,/ един Господь./ Того прилежно моли́ дарова́ти нам велию ми́лость.
Крестобогоро́дичен:
Нескве́рная А́гница, Слова, Нетленная Дева, Мати,/ на Кресте зря́щи повешена, из Нея без болезни прозябшаго,/ ма́терски подобно рыдающи, вопияше:/ увы Мне, Чадо Мое, како стра́ждеши волею,/ хотя избавити от страсте́й безчестия человека.
Песнь 4
Ирмо́с: Го́ру Тя, благода́тию Божиею приосене́нную,/ прозорли́выма Авваку́м усмотри́в очи́ма,/ из Тебе́ изы́ти Израилеву/ провозглаша́ше Святому,/ во спасе́ние наше и обновление.
Облиста́в на земли́ правды Солнце,/ я́коже лучи та́инственныя происпусти́ я́ве,/ Стахи́я же и Нарки́сса, Урва́на и Ампли́я, Аристову́ла и Апе́ллия,/ сущих во тьме просвещающия.
Крепостию Божественнаго укрепляемь Духа,/ живущия во тьме сы́ны показа́л еси́ света, Ампли́е апостоле,/ совершая чудес дела́ преславная и упраждня́я де́монов полки́.
Вод Боже́ственных испо́лнен,/ потекл еси́ я́коже струя, Урва́не, спаси́тельная,/ го́рькия и непи́тныя во́ды отгоняя,/ и напаяя благода́тию благоче́ствующих, преблаже́нне, полноту́.
Богоро́дичен: Яви́лася еси́ А́нгелов преиму́щи, Влады́чице./ Оным бо Страшнаго во утробе несказа́нно вмести́ти сподо́билася еси́/ и на руках носи́ти я́коже Младенца дней же и лет древне́йша.
Ин
Ирмо́с: Твоего́́ на земли́ явления, Христе́́ Боже,/ пропове́дая пророк пришествие,/ с веселием вопияше:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Безбожных неради́в преще́ния, к по́двигом ополчи́ся,/ дерзновенно вопия, благославный Епима́х:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Земная оплева́в, смертию Царство насле́дова славный Епима́х,/ верно вопия:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Иже со Отцем и Духом славословимаго в Вышних/ добропобедный Епима́х на три́знищи Го́спода всем неве́дущим пропове́да.
Песнь 5
Ирмо́с: Просвети́вый сиянием/ пришествия Твоего́, Христе́,/ и освети́вый Крестом Твоим мира концы,/ сердца́ просвети́ светом Твоего́́ Богоразумия/ православно пою́щих Тя.
Пастыря добраго Богоизбра́нныя о́вцы/ посреди волко́в от Него я́ве по́слани быша,/ сия́ укроща́юще и приводяще ко ограде мысленней верою.
Великий тя Андрей Византи́и поста́ви епископа,/ и́же та́мо верно плавающия, Стахи́е священнейше,/ и управляющаго к приста́нищем тихим Боже́ственною благода́тию.
Я́коже многоце́нен камень, тя имя́ше, краеугольный, Иракли́йская честна́я Церковь,/ укрепля́юща, Апе́ллие блаже́нне, сию́ словом Истины./ Тем досто́йно почитаем тя.
Богоро́дичен: Зачала́ еси́ па́че слова Слово и родила́ еси́, Всепетая,/ Егóже Отец из чрева роди́ прежде веко́в, Чи́стая./ Темже я́ко Сего Матерь Тя до́лжно ублажаем.
Ин
Ирмо́с: Просвеще́ние Твое́, Го́споди, низпосли́ нам,/ и от мглы прегреше́ний разреши́ ны, Бла́же,/ Твой мир да́руяй.
Защити́вся благода́ти оружием Креста,/ нечестивым вопияше мученик:/ меч же и огнь не отсече́т мя Христовы любве́.
Благославный Епима́х, суди́щу предстоя́ беззако́ннующих,/ вопияше благоде́рзостне:/ земли́ и Небесе́ бо́зи несотворшии, нечести́вии да погибнут.
Благославный Епимах, от Бо́га вдохну́вся,/ Отца, Слова и Свята́го Ду́ха во едином естестве́/ неве́дущим Троицу проповеда.
Богоро́дичен: Кто изрещи́ возможет Рождества Твоего́, Чи́стая,/ па́че слова преславный образ,/ естеством бо Бо́га воплоще́нна па́че слова родила́ еси́.
Песнь 6
Ирмо́с: Обы́де нас после́дняя бе́здна,/ несть избавляяй,/ вмени́хомся, я́ко о́вцы заколе́ния,/ спаси́ люди Твоя́, Боже наш:/ Ты бо кре́пость немощству́ющих и исправление.
Моря́ язы́ков возмутивше Божественными восхождении,/ спасо́сте древле в го́рцем мо́ри пото́пльшияся/ и приведо́сте Изба́вителю спасшияся, Богоблаженнии.
Милости Воли́теля Бо́га проповедал еси́/ и ле́сти свободи́л еси́, Боже́ственный Нарки́ссе, ду́ши благочестивых,/ великий быв афи́нян председатель и насади́тель садо́в кра́сных, Богоблаженне.
Боже́ственный Урва́н, слово жизноточное и благода́ть врачеваний источи́в,/ привлече́ люди к просвещению Божественнаго разума,/ я́ко подражатель Воплотившагося и мир Спасшаго.
Богоро́дичен: Поем Тя, Еюже оправди́хомся,/ и́же пе́рвее осужде́ннии, и совокупи́хомся невещественным служителем, и рая́ сподо́бихомся,/ в жена́х благословенная, Богорадованная.
Ин
Ирмо́с: Возопи́, прообразу́я погребение тридне́вное, пророк Иона,/ в ки́те моля́ся:/ от тли изба́ви мя, Иисусе, Царю Сил.
Оста́ви яже в мире и мир Епима́х,/ и тело му́кам мужественно предаде́ за Владыку,/ и Христов наследник бысть.
Упраздни́ и́долов лесть Епима́х и славы сподо́бися истинныя,/ прие́м врачеваний благода́ть, от нихже вси ве́рнии почерпаем.
Приобщи́вся Христовым страсте́м Епима́х/ силою распеншагося плотию Христа́ Бога/ и венцы славы от Него я́ко верен прия́т.
Богоро́дичен: Моли о рабе́х Твоих, Де́во Богоро́дице,/ из Тебе́ воплощшагося Бо́га нашего,/ я́ко Тя и едину Предстательницу нашу ве́мы.
Конда́к апостолов, глас 8.
Подо́бен: Яко начатки:
Я́ко священная сокровища Всесвята́го Духа/ и Солнца Славы сияния, по долгу воспои́м мудрыя апостолы,/ Апе́ллия, Урва́на же и Аристову́ла,/ Ампли́я, Нарки́сса и Стахи́я,/ яже благода́ть собра́ Бо́га нашего.
Песнь 7
Ирмо́с: Тебе́ у́мную, Богоро́дице, пещь/ разсмотряем, ве́рнии,/ я́коже бо отроки спасе́ три превозносимый,/ мир обнови, во чреве Твое́м всеце́л,/ хвальный отцев Бог и препрославлен.
Терпением напа́стей изба́вистеся врага́, искушающаго вы,/ ту́чами же слова животнаго, славнии апостоли, весь угаси́сте пламень ле́сти, зовуще:/ хвальный и превозносимый отец на́ших Боже, благословен еси́.
Пресветло и изрядно совещал еси́/ и совершенно твоя́, Аристову́ле, ученики, блаже́нне, наказа́л еси́,/ я́ко Ипостасную Мудрость имея, тя наказу́ющу хвальнаго возвещати/ отцев Бо́га и препрославленна.
Верных священное совокупление священнейшими гла́сы блажи́т тя, Апе́ллие,/ кончи́ну бо блаже́нну имел еси́, житие же А́нгельское,/ поя́ всегда хва́льнаго отцев Бо́га и препрославленна.
Богоро́дичен: Изба́ви ны от напастей, и скорбе́й, и печалей различных,/ и язы́ков нашествия, Влады́чице Всепетая,/ я́ко да Тя сла́вим и Сыну Твое́му взываем:/ хвальный отец на́ших Боже, благословен еси́.
Ин
Ирмо́с: Авраа́мстии иногда́ в Вавилоне о́троцы/ пе́щный пла́мень попра́ша, пе́сньми взыва́юще:/ отец на́ших Боже, благословен еси́.
Со огне́м лесть попирая мужески,/ Распе́ншемуся добропобедный вопияше Епима́х:/ отец на́ших Боже, благословен еси́.
Не убояся пла́мене, ниже́ звере́й ди́виих, ниже́ мук непобеди́мый Епима́х, зовы́й:/ отец на́ших Боже, благословен еси́.
Со Отцем Слова и Всесвята́го Ду́ха не ве́дущим Епима́х проповедуя, взываше:/ отец на́ших Боже, благословен еси́.
Богоро́дичен: Неопа́льною купино́ю и росодательною пе́щию/ Ты пронаписавшаяся, Ма́ти Чи́стая,/ несказа́нно бо родила́ еси́ воплощеннаго Христа́ Бога, Благословенная.
Песнь 8
Ирмо́с: В пещи́ о́троцы Изра́илевы,/ я́коже в горни́ле,/ добро́тою благоче́стия чисте́е зла́та блеща́хуся, глаго́люще:/ благослови́те вся дела́ Госпо́дня Го́спода,/ пойте и превозноси́те во вся ве́ки.
В мире, я́коже молния, яви́стеся, Боговидцы, попаля́юще убо лесть,/ пою́щия же, сы́ны дне показу́юще, и вопию́щия:/ благословите вся дела Господня Го́спода,/ пойте и превозносите во вся ве́ки.
Сладкою со́лию твои́х, Ампли́е, учений ле́сти гни́лость очи́стил еси́./ Темже, чтуще тя, поем:/ благословите вся дела Господня Го́спода,/ пойте и превозносите во вся ве́ки.
Да поется Стахи́й славный и Ампли́й, Апе́ллий же и Нарки́сс,/ Урван же и всемудрый, вопия́й верно, Аристову́л:/ благословите вся дела Господня Го́спода,/ пойте и превозносите во вся ве́ки.
Богоро́дичен: Тя и сте́ну, и прибежище, и ле́ствицу,/ к высоте преводя́щу человечество, Всенепоро́чная Чи́стая, ве́дяще, зовем:/ благословите вся дела Господня Го́спода,/ пойте и превозносите во вся ве́ки.
Ин
Ирмо́с: Во о́бразе А́нгела,/ я́вльшагося в пещи́ огненней песнословцем/ Христа́ Бога, пойте, отроцы,/ священницы, благословите,/ лю́дие, превозносите во вся ве́ки.
Победителя ле́сти показавшаго и беззаконных муже́й, венцено́сца Епимаха,/ пойте, отроцы, священницы, благословите,/ лю́дие, превозносите во вся ве́ки.
Врача́ страсте́й и неду́гов, нам Даровавшаго, лю́тых, страстоно́сца Епимаха,/ пойте, отроцы, священницы, благословите,/ лю́дие, превозносите Его́ во веки.
На земли́ па́мять Епимаха, возвеличившаго Христа/ и Тем исцели́вшаго различныя неду́ги,/ свяще́ннии, пойте и превозносите Его́ во веки.
Богоро́дичен: Неизреченно и безсеменно заченшую и рождшую Де́ву Христа́ Бо́га нашего,/ пойте, дети, священницы, благословите,/ лю́дие, превозносите Ю во веки.
Песнь 9
Ирмо́с: Образ чистаго Рождества Твоего́/ огнепали́мая купина́ показа́ неопальная,/ и ны́не на нас напа́стей свире́пеющую угаси́ти, мо́лимся, пещь,/ да Тя, Богоро́дице,/ непрестанно величаем.
Да земныя концы́, исполненныя пре́лести борца́ и наполненныя омраче́ния безбожия,/ бла́гости светом озари́ши зна́ния/ Твоя́ спаси́тельныя зари́, Щедре,/ сим послал еси́.
Явился еси́ тезоиме́нно, славне, спаси́тельный клас, пшеницу требующим нося́щь,/ утверждение Богоразумия подаю́щую и гла́да у́мнаго изима́ющую,/ верою тя и любовию, священнопроповедниче, поющим.
Уста́ Бо́жия быв, ри́торов язы́ки неглаго́ливы показа́л еси́/ и из горта́ни вра́жия, Аристову́ле, извлекл еси́ ду́ши,/ и привел еси́ Господу спасе́ны, соверше́нны познанием.
Небеса́ убо бы́ша Боговидна живуща, Божии апостоли,/ и́же на земли́ чисто вас чтущия и искренно выну блажа́щия,/ причастники вечныя сподо́бите све́тлости.
Богоро́дичен: Но́сиши вся Носящаго и млеко́м пита́еши всем пищу Подающаго./ Ве́лие и стра́шно, еже па́че ума́, Твое́ та́инство,/ кивоте честна́го священия, Де́во Богоро́дице,/ тем Тя верою ублажаем.
Ин
Ирмо́с: Тя, невместимое Слово во утро́бу вместившую,/ Небе́с простра́ннейшую и Херувимов сла́внейшую,/ Богоро́дице Чи́стая, песньми величаем.
Ты я́ко возлюбил еси́ совершенно и умре́ти за уме́ршаго нас ради Христа./ Темже от Него в Вышних вво́инился еси́, мучениче,/ Егóже со Отцем и Духом песньми величаем.
Ты я́ко на земли́ Спаса Бо́га испове́дал еси́ пред нечестивыми мучители верно;/ ны́не в вышних от Него пред А́нгелы, свидетелю Епима́ше,/ и от Отца и Ду́ха славою венчался еси́.
Богоро́дичен: Тя, светоносный облак, и Чистую и славную Де́ву и Матерь Божию,/ Моисею я́вльшуюся та́инственно на горе́ Сина́йстей неопали́мую купину́,/ в пе́ниих величаем.
Свети́лен.
Подо́бен: Жены́, услы́шите:
Боже́ственный Аристову́л и Стахи́й пребогатый, и Апе́ллий Богомудрый, и Нарки́сс,/ и Ампли́й, и Урва́н, всемудрый,/ ны́не от нас да почту́тся я́ко Христовы апостоли,/ и́миже мир от ле́сти многообразныя избавися.
Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:
Яви́лася еси́ преиму́щи Херувимов, Всепетая,/ Седя́щаго бо на сих ра́менах, Пречистая Отроковице,/ на объятиих Твоих носи́ла еси́ и Младенца млекопи́тала еси́./ Егóже прилежно моли́ о нас, пою́щих Тя, Богоро́дицу вои́стинну.
Святые апостолы от 70-ти: Стахий, Амплий, Урван, Наркисс, Анеллий, Аристовул (I).
Преподобных Спиридо́на и Никоди́ма, просфорников Печерских, в Ближних пещерах почивающих
Тропа́рь, глас 4:
Хлебы́ прино́сныя руками своими творя,/ псалмопение непрестанное усты своими/ я́ко жертву хвалы приноша́ше Го́сподеви,/ со честны́м Никоди́мом, блаже́нне Спиридо́не,/ с ни́мже моли́ся Христу́ Бо́гу о душах на́ших.
Конда́к, глас 3:
Да явиши разжженную твою́́ ко Господу любовь,/ чудне Спиридо́не,/ разжегшуюся зело пещь/ мантиею своею заграждаеши/ и да покажеши источник вод дарований Ду́ха в тебе́ живущ,/ одеждею своею, нося воду,/ угашаеши пламень огненный,/ тем, я́ко имея дерзновение ко Господу,/ со блаженным Никоди́мом/ моли́ся при́сно о нас, пою́щих тя.