Глава 32. Чи́н благослове́ния но́ваго кла́дязя
Прише́дшу иере́ю ко кла́дязю со свято́ю водо́ю и кропи́лом, и вже́гшу свещы́ три́, взе́млет на себе́ епитрахи́ль, и покади́в кла́дязь о́крест, и ста́в к восто́ком, начина́ет обы́чно:
Благослове́н Бо́г на́ш.
Кли́р: Царю́ Небе́сный. Трисвято́е. О́тче на́ш:
Го́споди поми́луй, 12.
Сла́ва, и ны́не:
Прииди́те, поклони́мся: три́жды.
И псало́м 28.
Принеси́те Го́сподеви сы́нове Бо́жии, принеси́те Го́сподеви сы́ны о́вни, принеси́те Го́сподеви сла́ву и че́сть. Принеси́те Го́сподеви сла́ву и́мени Его́, поклони́теся Го́сподеви во дворе́ святе́м Его́. Гла́с Госпо́день на вода́х, Бо́г сла́вы возгреме́, Госпо́дь на вода́х мно́гих. Гла́с Госпо́день в кре́пости, гла́с Госпо́день в великоле́пии. Гла́с Го́спода сокруша́ющаго ке́дры, и стры́ет Госпо́дь ке́дры лива́нския. И истни́т я́ я́ко тельца́ лива́нска, и возлю́бленный я́ко сы́н единоро́жь. Гла́с Го́спода пресеца́ющаго пла́мень огня́. Гла́с Го́спода стряса́ющаго пусты́ню, и стрясе́т Госпо́дь пусты́ню Кадди́йскую. Гла́с Госпо́день сверша́ющий еле́ни, и откры́ет дубра́вы, и в хра́ме Его́ вся́кий глаго́лет сла́ву, Госпо́дь пото́п населя́ет, и ся́дет Госпо́дь Ца́рь в ве́к. Госпо́дь кре́пость лю́дем Свои́м да́ст, Госпо́дь благослови́т лю́ди Своя́ ми́ром.
Го́споду помо́лимся.
Го́споди поми́луй.
И чте́т над кла́дязем моли́тву сию́:
Зижди́телю и Тво́рче вся́ческих, в нача́ле сотвори́вый не́бо и зе́млю и во́ды, и́хже верху́ ноша́шеся Ду́х Бо́жий, и сло́вом Свои́м собра́вый во́ды поднебе́сныя в совокупле́ние еди́но, посыла́яй исто́чники в де́брех, и посреде́ го́р провожда́яй во́ды, напая́ющыя вся́ зве́ри се́льныя, го́рькия во́ды при Моисе́и в пусты́ни дре́вом услади́вый, порази́вый ка́мень, и потеко́ша во́ды, и жа́ждущыя лю́ди Своя́ напои́вый, при Елиссе́и же проро́це со́лию безча́дныя во́ды исцели́вый, Ты́ и ны́не я́ко Бла́г и Человеколю́бец, смире́нно мо́лим Ти ся, при́зри на моли́тву на́с недосто́йных рабо́в Твои́х, и низпосли́ благослове́ние Твое́ небе́сное на во́ду сию́, в студенце́ се́м су́щую, Боже́ственною Твое́ю си́лою и кре́пкою десни́цею отжени́ от нея́ вся́кую сопроти́вную де́тель, и де́йство диа́воле, отими́ от нея́ вся́кую го́ресть и сла́ность и безча́дство, и благослови́ и освяти́ ю́, услади́ же и благоча́дну сотвори́, и все́м прие́млющым и пию́щым от нея́, и мы́ющымся е́ю, да́ждь бы́ти во здра́вие, и измене́ние вся́кия стра́сти и неду́га, и во исцеле́ние вся́кия боле́зни, в сла́ву Тебе́ еди́наго в Тро́ице сла́вимаго Бо́га. Ты́ бо еси́ благословля́яй и освяща́яй вся́ческая, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.
Кли́р: Ами́нь.
А́бие же взе́м свяще́нную во́ду, влива́ет ю́ три́жды крестообра́зно в студене́ц, глаго́ля:
Благословля́ется и освяща́ется студене́ц се́й, и вода́ в не́м су́щая, благода́тию Свята́го Ду́ха, излия́нием воды́ сея́ свяще́нныя, во и́мя Отца́ †, и Сы́на †, и Свята́го Ду́ха †, ами́нь. Три́жды.
И твори́т обы́чный дневны́й отпу́ст.