Пятница

В четверг вечера

обы́чное стихосло́вие. На Го́споди воззва́х, поста́вим стихо́в 6, и пое́м стихи́ры подо́бны господи́на Ио́сифа. Гла́с 4.

Подо́бен: Зва́нный свы́ше:

Апо́стольская дво́ица свяще́ннейшая, еди́наго Тя́ от Тро́ицы ве́дущи Христе́, ны́не Тобо́ю посыла́ется, привести́ жребя́ подъяре́мнича сы́на, я́коже пи́сано е́сть: на не́мже смиря́яся вся́деши Благоутро́бне, в вы́шних во́лею, седа́лище все́м лю́бящым Тя́ уготовля́я, и в безслове́сныя прони́кшия, умовре́дно сло́ве стра́сти, слове́сныя содева́еши, оса́нна Тебе́ взыва́ющыя.

Приими́ сио́не Царя́, се́ тебе́ кротча́йший во́лею предста́нет, воскреси́вый Ла́заря и разруши́вый сме́рти го́рькое ца́рство. мно́жество Богособра́нное свяще́нных мона́хов, с просто́ю ча́дию собери́теся, усре́сти с ва́ием Христа́, зову́ще: благослове́н Гряды́й спасти́ ро́д челове́чь, стра́стию креста́, и безстра́стие все́м пода́ти за бла́гость.

И́на стихи́ра подо́бна господи́на Фео́дора, гла́с 8.

Подо́бен: И́же во Еде́ме:

На Серафи́мех стра́шных, в вы́шних Христе́ носи́мый, я́ко Бо́г же, и все́х творе́ц, Са́м на жребя́ на земли́ все́сти и́деши, я́ко сы́й по на́м челове́чески. Вифа́ниа весели́тся, прии́мши Тя́ Спа́се: Иерусали́м ра́дуется, я́ко ча́яй Тя́ прия́ти: сме́рть умертви́ся, предощути́вши Ла́заря, приити́ из ме́ртвых: и мы́ с ва́иами Сре́тение соверша́юще в ра́дости, воспева́им держа́ву бла́гости твоея́ Го́споди.

И в мине́и 3. Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен.

Проки́мен, псало́м 119, гла́с 6: Ко Го́споду внегда́ скорбе́ти ми́ воззва́х, и услы́ша мя́. Сти́х: Го́споди изба́ви ду́шу мою́ от усте́н непра́ведных, и от язы́ка льсти́ва.

Бытия́ чте́ние. [Быт. 46:1–7.]

Воста́в Изра́иль са́м и вся́ су́щая его́, прии́де ко кла́дязю кля́твенному, и пожре́ же́ртву Бо́гу отца́ своего́ Исаа́ка. Рече́ же Бо́г ко Изра́илю в виде́нии но́щию, глаго́ля: Иа́кове, Иа́кове. о́н же рече́: что́ есть? О́н же рече́ ему́: А́з е́смь Бо́г отце́в твои́х, не убо́йся изы́ти во Еги́пет: в язы́к бо ве́лий сотворю́ тя та́мо. И А́з сни́ду с тобо́ю во Еги́пет, и А́з возведу́ тя до конца́: и Ио́сиф возложи́т ру́ки своя́ на о́чи твои́. Воста́ же Иа́ков от кла́дязя кля́твеннаго: и взя́ша сы́нове Изра́иля отца́ своего́, и стяжа́ние, и жены́ своя́ на колесни́цы, я́же посла́ Ио́сиф взя́ти его́. И взе́мше име́ния своя́, и все́ стяжа́ние, е́же стяжа́ша в земли́ Ханаа́нстей, внидо́ша во Еги́пет Иа́ков, и все́ се́мя его́ с ни́м: Сы́нове, и сы́нове сыно́в его́ с ни́м: дще́ри, и дще́ри дще́рей его́, и все́ се́мя свое́ введе́ во Еги́пет.

Проки́мен, псало́м 120, гла́с 6: Госпо́дь да сохрани́т тя́ от вся́каго зла́, сохрани́т ду́шу твою́ Госпо́дь.

Сти́х: Возведо́х о́чи мои́ в го́ры, отню́дуже прии́дет по́мощь моя́.

При́тчей чте́ние. [Притч.23:15–35, 24:1–5.]

Сы́не, а́ще прему́дро бу́дет се́рдце твое́, возвесели́ши мое́ се́рдце. И пребу́дут в словесе́х твои́х устне́ к мои́м устна́м, а́ще пра́ва бу́дут. Да не ревну́ет се́рдце твое́ гре́шником, но в стра́се Госпо́дни бу́ди ве́сь де́нь. А́ще бо соблюде́ши я́, бу́дут ти́ вну́цы, и упова́ние твое́ не отсту́пит. Слу́шай сы́не, и прему́др быва́й, и исправля́й мы́сли твоего́ се́рдца. Не бу́ди винопи́йца, ниже́ прилага́йся к сложе́нием и купова́нием мя́с: Вся́к бо пия́ница и блудни́к обнища́ет, и облече́тся в раздра́нная, и в ру́бища вся́к сонли́вый. Слу́шай сы́не отца́ роди́вшаго тя́, и не презира́й, егда́ состаре́ется ма́ти твоя́. И́стину стяжи́, и не отри́ни му́дрости, и уче́ния, и ра́зума. До́бре воспитова́ет оте́ц пра́веден, о сы́не же прему́дрем весели́тся душа́ его́: Да весели́тся оте́ц и ма́ти о тебе́, и да ра́дуется ро́ждшая тя́. Да́ждь ми́ сы́не твое́ се́рдце, о́чи же твои́ моя́ пути́ да соблюда́ют. Сосу́д бо сокруше́н чужди́й до́м, и студене́ц те́сен чужди́й. Се́й бо вско́ре поги́бнет, и вся́кий законопресту́пник потреби́тся. Кому́ го́ре? кому́ молва́? кому́ су́дове? кому́ го́рести и сва́ры, кому́ сокруше́ния вотще́? кому́ си́ни о́чи? Не пребыва́ющым ли в вине́? и не назира́ющым ли, где́ пи́рове быва́ют: Не упива́йтеся вино́м, но бесе́дуйте к челове́ком пра́ведным, и бесе́дуйте в прохо́дех а́ще бо на ча́шы и сткля́ницы вда́си о́чи твои́, последи́ и́маши ходи́ти нажа́йший бели́льнаго дре́ва. Последи́ же я́ко от зми́я уя́звен простре́тся, и я́коже от кера́ста разлива́ется ему́ я́д. О́чи твои́ егда́ у́зрят [жену́] чужду́ю, уста́ твоя́ тогда́ возглаго́лют стро́потная: И возля́жеши я́ко в се́рдце мо́ря, и я́коже ко́рмчий во мно́зе волне́нии. Рече́ши же: би́ша мя́, и не поболе́х, и поруга́шася ми́, а́з же не разуме́х: когда́ у́тро бу́дет, да ше́д взыщу́, с ни́миже сни́дуся. Сы́не, не ревну́й муже́м злы́м, ниже́ возжеле́й бы́ти с ни́ми: Лжа́м бо поуча́ется се́рдце и́х, и боле́зни устне́ и́х глаго́лют. С прему́дростию зи́ждется до́м, и с ра́зумом исправля́ется: С чу́вствием исполня́ются сокро́вища от вся́каго бога́тства честна́го и до́браго. Лу́чше му́дрый кре́пкаго, и му́ж ра́зум име́яй земледе́льца вели́ка.

На стихо́вне самогла́сен дне́, два́жды. Гла́с 8:

Бога́таго неми́лостиваго подо́бия, и непода́тнаго нра́ва, изба́ви мя́ Христе́ Бо́же, Кресто́м Твои́м очище́ние грехо́в на́ших сотвори́вый: Ла́заря же ни́щаго благода́рственному терпе́нию, ревни́теля покажи́, и не́др патриа́рха Авраа́ма не отчужди́ мене́, вели́кия ра́ди Твоея́ ми́лости.

Му́ченичен: Му́ченицы Госпо́дни, вся́кое ме́сто освяща́ете, и вся́к неду́г врачу́ете: и ны́не моли́те, изба́витися сете́й вра́жиих, душа́м на́шым, мо́лимся.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен:

Подо́бен: О пресла́внаго чудесе́:

О пресла́внаго чудесе́! о та́инства но́ваго! о ужа́снаго начина́ния! Де́ва глаго́лаше, на кресте́ Тя я́ко ви́де посреде́ двою́ разбо́йнику обе́шена, Его́же неболе́зненно ужа́сно породи́, пла́каше глаго́лющи: увы́ мне́ Ча́до любе́знейшее, ка́ко Тя́ лю́тый наро́д и неблагода́рный ко кресту́ пригвозди́?

Последование утрени

тро́ичны гла́са. По 1-м стихосло́вии седа́льны кре́стныя осмогла́сника. По 2-м же стихосло́вии глаго́лем настоя́щий седа́лен, господи́на Ио́сифа, гла́с 4.

Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Дво́ица посыла́ется учени́к привести́ жребя́, я́коже пи́сано е́сть, на не́же Христо́с все́д красе́н вни́дет, хвалу́ от младе́нец прия́ти Боже́ственную. Сего́ у́бо сре́сти и́дем тща́тельно, ве́тви доброде́телей тому́ принося́ще дея́ний.

Сла́ва, то́йже.

И ны́не, Крестобогоро́дичен. Подо́бен:

Де́во Пренепоро́чная, Ма́ти Христа́ Бо́га, ору́жие про́йде Твою́ пресвяту́ю ду́шу, егда́ распина́ема ви́дела еси́ во́лею, Сына и Бо́га Твоего́: Его́же благослове́нная моля́щи не преста́й, проще́ние прегреше́ний во вре́мя поста́, на́м дарова́ти.

По 3-м стихосло́вии седа́лен господи́на Фео́дора. Гла́с 8.

Подо́бен: Воскре́с из ме́ртвых:

Дво́ица учени́к посыла́ется дне́сь, жребя́ привести́ Влады́це Все́х: гряде́т все́сти, носи́мый Серафи́мскими мно́жествы. Начина́ет боя́тися Ла́зарем, мироде́ржица всея́дица сме́рть, пе́рвее плени́вшая ро́д челове́ческий.

Сла́ва, то́йже.

И ны́не, Крестобогоро́дичен. Подо́бен:

При стра́сти Сына Чи́стая стоя́щи, рыда́ющи го́рько восклица́ше пе́сньми: ка́ко Тя́ немо́лчно а́нгельскими пе́сньми славосло́вимаго, де́ти евре́йстии, увы́ Мне́, пила́тову суди́щу Сы́не предста́виша? Песносло́влю Твое́ Сло́ве мно́гое и неизрече́нное Благоутро́бие.

Кано́н мине́и: и трипе́снец господи́на Ио́сифа. И стихосло́вится пе́снь. Гла́с 4.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Возсия́й ми́ Го́споди све́т повеле́ний Твои́х, я́ко к Тебе́ ду́х мо́й у́тренюет и пое́т Тя́: Ты́ бо еси́ Бо́г на́ш, и к Тебе́ прибега́ю, Царю́ ми́ра.

На Кресте́ Го́споди Твое́м усну́в, преложи́л еси́ на со́н, Влады́ко, сме́рть. Вопи́л бо еси́: дру́г Ла́зарь у́спе, но по́йдем возбуди́ти его́ ны́не.

Проро́к пропове́дания исполня́я прорече́ния, в пророкоуби́йственный гра́д Христе́ ще́дрый прише́л еси́, убие́н бы́ти во́лею, убие́нна мя́ тле́ю, спаса́я.

Те́ло непокори́вое сло́ву повину́вше, воздержа́нием и мольба́ми, мона́си и прости́и лю́дие Христа́ усря́щите, на жребя́ все́дша, гряду́ща же пострада́ти.

Богоро́дичен: Кропле́нием ми́лости Твоея́ напо́й Пречи́стая, изсо́хшую мою́ мы́сль, пла́менем греха́ и угаше́нный се́рдца моего́ вожжи́ све́щник, две́ре све́та.

И́ный господи́на Фео́дора. Гла́с 8.

Ирмо́с: Мра́к души́ моея́ разжени́ Светода́вче Христе́ Бо́же, началоро́дную тьму́ изгна́в бе́здны, и да́руй ми́ све́т повеле́ний Твои́х Сло́ве, да у́тренюя сла́влю Тя́.

Дво́ицу ученик твои́х, внегда́ хоте́л еси́ дости́гнути в Вифа́нию Христе́, посыла́еши привести́ Тебе́ жребя́, на не́же никто́же от челове́к все́де: кроме́ бо Тебе́ Спа́се никто́же безслове́сныя язы́ки повину́.

Сни́деся Иуде́ов от Иерусали́ма в Вифа́нию мно́жество, и с сро́дницами Ла́заревыми дне́сь стра́ждут: нау́трие же разуме́вше сего́ из гро́ба ска́чуща, дви́жутся на убие́ние Христо́во.

Тро́ичен: Тро́ице Пресвята́я О́тче, и Сы́не, и Ду́ше Вседе́тельный, Блаже́нное Божество́, Безнача́льное Существо́, и Трисия́нный Све́те, Всезри́тельная Держа́во, рабы́ твоя́ сохрани́.

Богоро́дичен: На Кресте́ Тя ви́дящи пригвожде́нна гвоздьми́ Христе́ Ма́ти Твоя́, и из ре́бр живо́тных теку́щую кро́вь и во́ду, уязвля́шеся Ма́терним милосе́рдием, Сына бо Тя́ позна́ своего́.

Сла́ва Тебе́ Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.

Се́ угото́вася Христо́с предста́ти Иерусали́му, и́же в гора́х вси́ и пусты́нях, собери́теся мона́си, того́ ра́достию усре́сти, со все́ю поднебе́сною.

Ирмо́с: Мра́к души́ моея́ разжени́ Светода́вче Христе́ Бо́же, началоро́дную тьму́ изгна́в бе́здны, и да́руй ми́ све́т повеле́ний Твои́х Сло́ве, да у́тренюя сла́влю Тя́.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Земля́, и вся я́же на не́й, мо́ре и вси исто́чницы, небеса́ небес, све́т и тьма, мраз и зной, сы́нове челове́честии, свяще́нницы благослови́те Господа, и превозноси́те Его во ве́ки.

Воскресе́ние и живо́т иму́ще жены́ любе́зное, что́ рыда́ете го́рько? И́дет оживи́ти бли́жняго дру́га, свои́м Воскресе́нием, воста́ние все́х провозвеща́яй, Все́х Благоде́тель.

Жили́ща мона́хов собери́теся я́ко а́гнцы слове́снии, Началопа́стыря Христа́ усря́щите, ны́не ве́тви нося́ще: предгряде́т во́лею, я́ко а́гнец закла́тися Госпо́дь, я́ко да от во́лча изме́т мучи́тельства.

Гряду́щу Ти́ к Виффаги́и, топта́ние Твои́х но́г, вра́г ощуща́ше а́д, и нога́ма Ла́заревыма прикаса́шеся, глаго́ля: а́ще восхо́щет зва́ти Тя́ Жи́знь, не облени́ся, но изы́ди: разуме́х бо мое́ разруше́ние вско́ре.

Богоро́дичен: Свяще́ннии гла́си тя́ проро́ков пропове́дуют обра́зно, две́рь, и го́ру, и се́нь, зе́млю святу́ю, све́тлый о́блак: из него́же су́щым во тьме́ и се́ни седя́щым, возсия́ со́лнце, Де́во, Еди́н Светода́тель.

И́ный.

Ирмо́с: А́нгели и Небеса́, на престо́ле сла́вы седя́щаго и я́ко Бо́га непреста́нно сла́вимаго, благослови́те, по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Дво́ица ученик по́сланная привести́ подъяре́мника на о́блацех Восходя́щему, Его́же вся́ пою́т, и превозно́сят во вся́ ве́ки.

При две́рех Христо́с, про́чее Вифа́ние не се́туй: в ра́дость бо преложи́т пла́чь тво́й, твое́ воспита́ние воздви́г Ла́заря из гро́ба, пою́ща и превознося́ща Христа́ во ве́ки.

Благослови́м Отца́, и Сына, и Свята́го Ду́ха, Го́спода.

Еди́н Бо́г у́бо Тро́ица, ни Отцу́ изступи́вшу в сыновство́, ниже́ Сы́ну премени́вшуся во исхожде́ние: но сво́йственная и обое́, све́т Бо́га Три́, сла́влю во ве́ки.

Богоро́дичен: Еди́на нетле́нная ражда́еши, Еди́на дои́ши младе́нца небра́чная, Еди́на Зижди́теля ражда́еши и Влады́ку Твоего́, а́ще и Ма́терь и Раба́: Тя́ Де́во Ма́ти пое́м во ве́ки.

Сла́ва Тебе́ Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.

Сады́ доброде́телей, и чу́вственно ве́твьми я́ко сугу́ба Христа́ угото́вимся вси́ прия́ти, носи́ма на жребя́ти: Его́же превозно́сим во вся́ ве́ки.

Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Госпо́дни:

Ирмо́с: А́нгели и Небеса́, на престо́ле сла́вы седя́щаго и я́ко Бо́га непреста́нно сла́вимаго, благослови́те, по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Я́ко сотвори́ Мне́ вели́чия Си́льный и свя́то и́мя Его́, и ми́лость Его́ в ро́д и ро́д боя́щимся Его́.

Се́ предвозгласи́л еси́ Иису́се, взы́дем ко гра́ду свято́му, и рука́ма уби́йц вои́стинну преда́мся Кресту́, уби́тися пло́тию.

От сме́рти хотя́ Сло́ве, восхи́тити дру́га Твоего́, пло́тию умертви́тися на́с ра́ди пригвожда́ешися, челове́ки обезсмертвля́я ве́рныя, Еди́не Безсме́ртне.

Ва́иа целому́дрия принесе́м Христу́, на жребя́ти смири́вшуся пло́тию, и рце́м Ему́: на стра́сть прише́дый, благослове́н еси́ Спа́се.

Богоро́дичен: Стра́шное твое́ рожде́ние, Богоро́дице Ма́ти Христа́: те́мже Тя́ блажи́м ве́рно, и сла́вим че́стно, ро́дове родо́в во ве́ки, ами́нь.

И́ный. Ирмо́с: Проявле́нное на горе́ законополо́жнику во огни́ и купине́, Рождество́ Присноде́вы в на́ше ве́рных спасе́ние, пе́сньми немо́лчными велича́ем.

Ны́не посыла́я ученики́, Христо́с рече́: отреши́вше мне́ жребя́ приведи́те все́сти, да разрешу́ язы́ки от безслове́сия, и покорю́ я́ко Сы́н Отцу́.

Гряде́т Госпо́дь, отве́рзи твоя́ две́ри Вифа́ние, приими́ ве́рою Влады́ку: и́бо гряде́т воскреси́ти от гро́ба Ла́заря, я́ко еди́н всеси́лен.

Тро́ичен: Трисия́нное Го́споди Твоего́ единонача́лия, све́тлыми сия́ньми, у́м на́ш облиста́я, от ле́сти многообра́зныя обраща́ет на́с к соедини́тельному обоже́нию.

Ра́дуйся Пала́то все́х Царя́, Е́юже Ца́рство Небе́сное отве́рзеся су́щым на земли́, Богоро́дице Де́во, и со А́нгелы житие́.

Сла́ва Тебе́ Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.

В пусты́нях и гора́х, и в верте́пех су́щии, прииди́те собери́теся с на́ми ваиено́сцы, сре́сти Царя́ и Влады́ку: гряде́т бо спасти́ ду́шы на́шя.

Ирмо́с: Проявле́нное на горе́ законополо́жнику во огни́ и купине́, Рождество́ Присноде́вы в на́ше ве́рных спасе́ние, пе́сньми немо́лчными велича́ем.

Свети́лен гла́са.

На стихо́вне самогла́сен дне́, два́жды. Гла́с 1.

Творе́ние Льва́ царя́.

Презре́вши душе́ моя́ Боже́ственных пома́заний, объя́та была́ еси́ козньми́ врага́, свои́м хоте́нием преда́вшися тли́, и отягчи́вшися от греха́ мно́гаго, Боготка́нную оде́жду оскверни́ла еси́. и неукра́шену ца́рскому бра́ку сотвори́ла еси́. но да не со грехо́м привлече́шися, и покрове́нна оде́ждею страсте́й возле́гши, вины́ вхо́да возда́си, и черто́га изгна́на бу́деши, Спа́су возопи́й: стра́шное о́ко, приимы́й е́же е́смь, и е́же бы́л еси́ не оста́вивый, и пре́жде Креста́ хлами́дою поруга́ния, мене́ ра́ди облеки́йся, вре́тище мое́ расто́ргни, и в весе́лие облецы́, и тьмы́ вне́шния, и пла́ча ве́чнаго изба́ви мя́, и поми́луй мя́.

Му́ченичен: Страстоте́рпцы Христо́вы, прииди́те лю́дие вси́ почти́м, пе́сньми и пе́ньми духо́вными, свети́ла ми́ра, и пропове́дники ве́ры, исто́чники приснотеку́щыя, из ни́хже истека́ют ве́рным исцеле́ния. те́х моли́твами Христе́ Бо́же на́ш, ми́р да́руй ми́рови Твоему́, и душа́м на́шым ве́лию ми́лость.

Сла́ва, гла́с 8: Душеполе́зную соверши́вше четыредеся́тницу, и Святу́ю седми́цу стра́сти Твоея́, про́сим ви́дети Человеколю́бче, е́же просла́вити в не́й вели́чия Твоя́, и неизрече́нное на́с ра́ди смотре́ние Твое́, единому́дренно воспева́юще: Го́споди сла́ва Тебе́.

И ны́не, па́ки то́йже.

И про́чее после́дование я́ко обы́чно.

На 6-м часе́ тропа́рь проро́чества. Гла́с 3:

Нестерпи́мый е́сть Го́споди, гне́в на гре́шники преще́ния Твоего́, и не́смы досто́йни воззре́ти, и проси́ти от Тебе́ ми́лости: да не я́ростию Твое́ю, ни гне́вом Твои́м погуби́ши на́с, и́хже от земли́ руко́ю Твое́ю созда́л еси́.

Проки́мен, псало́м 121. Гла́с 4: До́му ра́ди Го́спода Бо́га на́шего взыска́х блага́я Тебе́.

Сти́х: Возвесели́хся о ре́кших мне́: в до́м Госпо́день по́йдем.

Проро́чества Иса́иина чте́ние. [Ис.66:10–24.]

Весели́ся Иерусали́ме, и торжеству́йте в не́м вси́ лю́бящии его́, и живу́щии в не́м ра́дуйтеся вку́пе с ни́м ра́достию, вси́ ели́цы пла́касте о не́м, Да ссе́те и насы́титеся от сосца́ утеше́ния его́, да сса́вше насладите́ся от вхо́да сла́вы его́. Я́ко сия́ глаго́лет Госпо́дь: се́ А́з уклоня́ю на Ня́, а́ки реку́ ми́ра, и а́ки пото́к наводня́емый, сла́ву язы́ков: де́ти и́х на ра́мена взя́ты бу́дут, и на коле́ну уте́шатся. Я́коже а́ще кого́ ма́ти утеша́ет, та́ко и А́з уте́шу вы́, и во Иерусали́ме уте́шитеся. И у́зрите, и возра́дуется се́рдце ва́ше, и ко́сти ва́шя я́ко трава́ прозя́бнут: и позна́ется рука́ Госпо́дня боя́щымся его́, и запрети́т непокаря́ющымся. Се́ бо Госпо́дь, я́ко о́гнь прии́дет, и я́ко бу́ря колесни́цы Его́, возда́ти я́ростию отмще́ние Свое́, и преще́ние во пла́мени о́гненне. Огне́м бо Госпо́дним суди́тися бу́дет вся́ земля́, и мече́м Его́ вся́ка пло́ть: мно́зи я́звени бу́дут от Го́спода. Очища́ющиися и освяща́ющиися в вертогра́дех, и в преддве́риих яду́щии мя́со свино́е, и ме́рзости, и мы́шы, вку́пе поги́бнут, рече́ Госпо́дь. И А́з дела́ и́х и помышле́ния и́х ве́м и гряду́ собра́ти вся́ наро́ды и язы́ки, и прии́дут, и у́зрят сла́ву Мою́: И оста́влю на ни́х зна́мение, и послю́ от ни́х спасе́ных во язы́ки, в Фарси́с, и в Фу́д, и в Лу́д, и в Мосо́х, и в Фове́ль, и во Елла́ду, и во о́стровы да́льныя, и́же не слы́шаша и́мене Моего́, ниже́ ви́деша сла́ву Мою́: и возвестя́т сла́ву Мою́ во язы́цех. И приведу́т бра́тию ва́шу от все́х язы́к да́р Го́сподеви, с ко́ньми и колесни́цами и с носи́лами мско́в, под се́ньми во святы́й гра́д Иерусали́м, рече́ Госпо́дь: а́ки бы принесли́ сы́нове Изра́илевы же́ртвы своя́ Мне́ со псалмы́ в до́м Госпо́день. И от те́х пойму́ Себе́ жерцы́ и леви́ты, рече́ Госпо́дь. Я́коже бо не́бо но́во, и земля́ нова́, я́же А́з творю́, пребыва́ют предо мно́ю, глаго́лет Госпо́дь: та́ко ста́нет се́мя ва́ше, и и́мя ва́ше. И бу́дет ме́сяц от ме́сяца, и суббо́та от суббо́ты, прии́дет вся́ка пло́ть поклони́тися предо Мно́ю во Иерусали́м, рече́ Госпо́дь. И изы́дут: и у́зрят тру́пы челове́ков преступи́вших Мне́, че́рвь бо и́х не сконча́ется, и о́гнь и́х не уга́снет, и бу́дут в позо́р вся́кой пло́ти.

Проки́мен, псало́м 122, гла́с 6: Поми́луй на́с Го́споди, поми́луй на́с.

Сти́х: К Тебе́ возведо́х о́чи мои́ живу́щему на Небеси́.

Комментарии для сайта Cackle