Глас 2
Пе́снь 1.
Ирмо́с: Гряди́те, лю́дие, пои́м пе́снь Христу́ Бо́гу, разде́льшему мо́ре и наста́вльшему лю́ди, я́же изведе́ из рабо́ты еги́петския, я́ко просла́вися. Хвалу́ Бо́гу ве́рою принесе́м вси́, Своего́ уго́дника украси́вшему доброде́тельми многообра́зными и втора́го Моисе́я воздви́гшему.
Припев: Святи́телю, о́тче Трифи́ллие, моли́ Бо́га о на́с.
Ты́, возше́д на го́ру доброде́телей, Боже́ственный зако́н прия́л еси́, о́тче Трифи́ллие, и скрижа́лию по́мысла добро́ту души́ твоея́ уясни́л еси́.
Ты́, разу́мно, преподо́бне, благоуха́я, яви́лся еси́, душе́вное бо исцеле́ние все́м прозя́бл еси́, я́коже теле́сным, о́тче, богодохнове́нно бы́лие я́влься ве́рным.
Богоро́дичен: Жи́зни исто́чник была́ еси́, Де́во Чи́стая Ма́ти, Нача́льника и Го́спода ро́ждши, Жи́знь вся́ческих, ороша́ющи ве́рою славосло́вящих Тя́.
Пе́снь 3.
Ирмо́с: Утверди́ на́с в Тебе́, Го́споди, дре́вом умерщве́й гре́х, и стра́х Тво́й всади́ в сердца́ на́с, пою́щих Тя́.
Возсия́ све́тло, я́коже со́лнце ми́ру, па́мять твоя́, святи́телю, и просвеща́ет сердца́ на́ша, ве́рно соверша́ющих сию́ благода́тию.
Са́д бы́в Боже́ственнаго Ду́ха, гро́зд боже́ственный прозя́бший, и ве́ры вино́ на́м, ве́рным, мы́сленно раствори́л еси́.
Ме́чь взе́м Боже́ственныя благода́ти, на́глость посе́кл еси́ велиа́ра и до́бль показа́лся еси́ на́м победоно́сец Христо́в, свяще́нне.
Богоро́дичен: Ни язы́к земноро́дных, ни у́м безпло́тен возмо́жет рождество́ Твое́ сказа́ти: па́че естества́ бо и ума́, Богоро́дице, Зижди́теля породила́ еси́.
Седа́лен, гла́с 3.
Ре́вность ве́ры име́я, преблаже́нне, прозя́бл еси́ плоды́ зре́лы: враго́в бо посрами́л еси́ полки́ и диа́вола, Трифи́ллие, уби́л еси́. О́тче преподо́бне, Христа́ Бо́га моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.
Богоро́дичен: Боже́ственная ски́ния была́ еси́ Сло́ва, еди́на Пречи́стая Ма́ти Де́во, чистото́ю а́нгелы превозше́дшая, па́че все́х мене́, пе́рсть бы́вша, оскверне́на плотски́ми прегреше́ньми, очи́сти моли́тв Твои́х боже́ственными вода́ми, подаю́щи, Чи́стая, ве́лию ми́лость.
Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница Сло́ва, нетле́нная Де́ва Ма́ти, на Кресте́ зря́щи пове́шена из Нея́ без боле́зни прозя́бшаго, ма́терски подо́бно рыда́ющи, вопия́ше: увы́ Мне́, Ча́до Мое́, ка́ко стра́ждеши во́лею, хотя́ изба́вити от страсте́й безче́стия челове́ка?
Пе́снь 4.
Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, слу́х Твоего́ смотре́ния и просла́вих Тя́, Еди́не Человеколю́бче.
Сосу́д вои́стинну пречи́ст показа́лся еси́, преблаже́нне святи́телю, и Боже́ственный Ду́х в тя́ всели́ся.
Просве́щся Боже́ственным Ду́хом, у́м преста́вил еси́ к вы́шним и на пре́лесть, о́тче, подвиза́лся еси́ кре́пко.
Я́коже а́гнцы, упа́сл еси́ слове́сныя твоя́ о́вцы, преблаже́нне, и Христу́ приве́л еси́ словесы́ твои́ми.
Богоро́дичен: Необори́мую сте́ну Тя́ и держа́вную наде́жду, Богоро́дице, ве́рнии, стяжа́хом в напа́стех при́сно.
Пе́снь 5.
Ирмо́с: Све́та Пода́телю и веко́в Тво́рче, Го́споди, во све́те Твои́х повеле́ний наста́ви на́с: ра́зве бо Тебе́, ино́го Бо́га не зна́ем.
Боже́ственною благода́тию, му́дре, оде́явся держа́вно, сла́вне, врага́ низложи́л еси́ си́лу, и вене́ц от Бо́га прия́л еси́ досто́йно, я́ко таи́нник, Трифи́ллие.
На не́бо возве́д души́ твоея́ о́чи, сла́вне, Боже́ственных позна́л еси́ уче́ний бе́здну, о́тче, челове́ком открыва́я Тро́ическое сия́ние.
Все́ ору́жие взе́м, священноявле́нне, Бо́жие, посрами́л еси́ собо́рно вра́жие му́жество и, уче́нии Боже́ственными главу́ сокруши́в, ве́чно ра́дуешися.
Богоро́дичен: Воплоще́нна из Тебе́, Богороди́тельнице, ве́рнии, позна́хом, без се́мене Сы́на рожде́нна, Бо́га и́стинна и Челове́ка естество́м. Те́мже Тя́ сла́вим.
Пе́снь 6.
Ирмо́с: В бе́здне грехо́вней валя́яся, неизсле́дную милосе́рдия Твоего́ призыва́ю бе́здну: от тли́, Бо́же, мя́ возведи́.
Я́ко Ено́х, преста́вился еси́ ду́хом от земны́х ты́ к небе́сным и нетле́ния прия́л еси́ по достоя́нию, блаже́нне, вене́ц.
Левкуси́я тя́ име́ утвержде́ние, о́тче, и па́стыря, и таи́нника благода́ти, я́ко светоно́сно со́лнце, просвеща́юща ми́р чудесы́.
Непоколеби́мое Це́ркве основа́ние, все́ми мя́ кова́рствы врага́ коле́блема, души́ моея́ хра́мину моли́твами твои́ми, о́тче, ны́не утверди́.
Богоро́дичен: Вы́шши го́рних си́л и святе́йши еси́, Всенепоро́чная, па́че естества́ вме́щши Невмести́маго Сло́ва во утро́бе Твое́й.
Конда́к, гла́с 8.
Изря́дством жития́ чистоту́ де́вства прие́м, Трифи́ллие, первопресто́льник показа́лся еси́ Левкуси́и и яви́лся еси́ те́м провозвести́тель и богоразу́мия наста́вник. Сего́ ра́ди ра́достно взыва́ем ти́: ра́дуйся, святи́телей украше́ние.
Пе́снь 7.
Ирмо́с: Те́лу злато́му прему́дрыя де́ти не послужи́ша, и в пла́мень са́ми поидо́ша, и бо́ги и́х обруга́ша, среди́ пла́мене возопи́ша и ороси́ я́ а́нгел: услы́шася уже́ у́ст ва́ших моли́тва.
О́бразу страсте́й воздержа́нием разу́мно не поклони́лся еси́ и не опали́ теле́сная пе́щь, о́тче, ро́су твою́. Ду́ха же испо́лнився Свята́го, де́рзостне взыва́л еси́: благослове́н еси́, Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших.
Па́стырь перводе́телен показа́лся еси́ кре́пок Левкуси́и, му́дре, и приве́л еси́ Влады́це твоему́ мно́жество люде́й, всепло́дие. Те́мже ве́рно про́сим: предстоя́, моли́ся о ста́де твое́м Бо́гу, изба́витися вся́кия тли́.
Живы́й исто́чник сле́з твои́х, му́дре и пресла́вне, все́х удивля́ет: исцеле́ний бо струя́ми при́сно богатя́щеся, Трифи́ллие, и твои́х моще́й благода́ть пое́м и глаго́лем: благослове́н еси́, Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших.
Богоро́дичен: Приста́нище тве́рдо, Предста́тельнице стра́шная и стена́ необори́мая в ну́ждах бе́дствующим, обурева́емым в ско́рбех, Я́же к Сы́ну Твоему́ мольбы́, Богоро́дице, иму́щи, от многообра́зных искуше́ний спаса́й рабы́ Твоя́.
Пе́снь 8.
Ирмо́с: В пе́щь о́гненную ко отроко́м евре́йским снизше́дшаго и пла́мень в ро́су прело́жшаго Бо́га, по́йте дела́ я́ко Го́спода, и превозноси́те во вся́ ве́ки.
Спасе́ния пу́ть все́м отве́рзл еси́, му́дре, су́щим в Левкуси́и, пе́рвое се́д на престо́ле церко́внем ве́рно, от Боже́ственнаго сия́ния, сла́вне, си́й, святи́телю, прии́м досто́йно.
Прибега́ющия ве́рно к ра́це твое́й, священноявле́нне, от бе́д изба́вити и искуше́ний врага́ моли́ Благоде́теля Христа́ неоску́дно.
Удиви́шася, му́дре, а́нгельстии ли́цы твоему́ поще́нию, и де́монская мно́жества тре́пет прия́ша вели́к, и вся́ко зда́ние ужасе́ся, челове́ческий же ро́д почита́ет тя́ досто́йно.
Богоро́дичен: Не забу́ди гла́са, Предста́тельнице стра́шная, моли́твенник Твои́х, но от вся́кия боле́зни моли́твами Твои́ми и вся́каго преще́ния исхити́, прекло́нит бо Твое́ Ма́тернее Бо́га моле́ние.
Пе́снь 9.
Ирмо́с: От Бо́га Бо́га Сло́ва, неизрече́нною му́дростию прише́дшаго обнови́ти Ада́ма, я́дию в тле́ние па́дшаго лю́те, от Святы́я Де́вы неизрече́нно воплоти́вшагося на́с ра́ди, ве́рнии, единому́дренно пе́сньми велича́ем.
Мы́сленное о́ко на высоту́ взе́м, позна́л еси́ Тро́ическую зарю́ и, земны́я осия́в, му́дре, обогати́л еси́ все́х Боже́ственным просвеще́нием боголе́пно. Те́м тя́ по достоя́нию в пе́снех велича́ем.
Свети́льник показа́лся еси́, всеблаже́нне, мы́сленный Левкуси́ем, обходя́ окре́стныя страны́, му́дре, и Христо́вым позна́нием, я́ко луча́ми одушевле́нными, украси́в свяще́нными боголе́пно, и ле́сти ми́ра а́бие избавля́я.
Ны́не, ве́рнии, собра́вшеся, мо́лим тя́, о́тче, при́сно моли́ти Христа́: я́ко да гла́да, и иноплеме́нников па́губы, и вся́кия беды́ изба́вит на́с, я́ко си́лен, да тя́ по достоя́нию в пе́снех велича́ем.
Богоро́дичен: Несказа́ннаго чревоноше́ния неизрече́нное рождество́ ко́е сло́во ска́жет земноро́дных? Младе́нец бо бе́ и Бо́г рожде́йся; ро́ждшая же Раба́ и Ма́ти рожде́ннаго Сы́на, Богоро́дице. Те́м Тя́ пое́м и Рождество́ Твое́.