Источник

Глава 21. Чи́н быва́емый, а́ще случи́тся чесому́ скве́рному или́ нечи́стому но́во впа́сти в сосу́д вина́, или́ еле́а, или́ ме́да, или́ ино́го чесого́

Подоба́ет впа́дшее нечи́стое а́бие взя́ти, и изврещи́ во́н, и во и́н сосу́д вложи́ти вино́, или́ еле́й: истоще́нный же сосу́д мы́ти отвну́трь и отвне́. Свяще́ннику же взе́мшу кади́льницу, по е́же кади́ти измове́нный сосу́д отвну́трь, вложи́ти во́нь во́ду святы́х богоявле́ний, творя́щу креста́ о́браз, три́жды: та́же вложи́ти во́нь вино́ или́ еле́й, и покади́в мо́лится си́це:

Го́споду помо́лимся. Го́споди поми́луй.

Святы́й Го́споди Бо́же на́ш, и́же твои́м благоутро́бным прише́ствием вся́кую нечистоту́ вра́жию упраздни́вый, повеле́вый не входя́щым скверни́ти челове́ка, но вся́ чи́ста бы́ти чи́стым: и́же сосу́дом избра́нным твои́м апо́столом научи́вый на́с, все́м созда́нным тобо́ю до́брым бы́ти ве́ровати, и ничто́же отме́тно мне́ти, Боже́ственным сло́вом и моли́твою к Тебе́ освяща́емое: Са́м благослови́ вино́ сие́, [или́ еле́й, или́ и́но что́ а́ще бу́дет, зде́ имену́й] Твое́ю благода́тию и лия́нием святы́я воды́, вся́кую скве́рну, или́ сумне́ние от впа́дшаго во́нь га́да ко́знию лука́ваго, отжени́ от мы́сли рабо́в Твои́х, во е́же бы́ти все́м употребля́ющым е́ в весе́лие, дая́й все́м из него́ причаща́ющымся во освяще́нии, и в чи́стой со́вести приступа́ти к Пречи́стым твои́м та́йнам.

Я́ко Ты́ еси́ благословля́яй и освяща́яй вся́ческая, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, со Безнача́льным Твои́м Отце́м, и с пресвяты́м, и благи́м и животворя́щим Твои́м Ду́хом, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в, ами́нь.

Та́же вкуша́ет пе́рвее свяще́нник из него́, и дае́т и́ до́му господи́ном. А́ще же случи́тся впа́дшему нечи́стому закосне́вшему в сосу́де вина́, или́ еле́а, согни́ти, подоба́ет излия́ти сия́, вино́ или́ еле́й, и ничесому́же си́х прикаса́тися.


Источник: Тексты приводятся по изданию: Тре́бник. В дву́х частя́х. — Москва́. Синода́льная типогра́фия. 1906.

Комментарии для сайта Cackle