Источник

Слу́жба о́бщая преподобному́ченице Росси́йстей XX ве́ка еди́ней

НА ВЕЛИ́ЦЕЙ ВЕЧЕ́РНИ

На Го́споди, воззва́х: стихи́ры на 6, глас 8.

Подо́бен: О, пресла́вного чудесе́:

О, пресла́внаго чудесе́! / Е́вина дщи избежа́ пре́лести зми́евы, / преподобному́ченица (и́мя рек) честна́я, / ея́же ле́пота душе́вная / Це́ркве Ру́сския бысть украше́ние, / та бо, страда́ния Христа́ ра́ди ни во что же вменя́ющи, / претерпе́ суди́ще беззако́нное. / Сего́ ра́ди на Стра́шнем Суде́ Христо́вом // ми́лостивая засту́пница нам бу́дет.

О, блаже́ннаго изволе́ния! / Сомани́тида дре́вле проро́ка Бо́жия Елисе́я почти́, / во дни отступле́ния Изра́иля от Бо́га, / ты же, преподобному́ченице (и́мя рек), / во дни гоне́ния безбо́жнаго в земли́ на́шей / Тро́ицу Святу́ю небоя́зненно испове́дала еси́ / и кончи́ну му́ченическую прия́ла еси́. / Сего́ ра́ди ны́не Престо́лу Бо́жию предстои́ши // и мо́лишися спасти́ся душа́м на́шим.

О, ве́лия благоче́стия си́ло! / Па́вел хва́лит благочести́вую жену́, лю́бящую му́жа своего́, / и наипа́че ублажа́ет де́вство Христа́ ра́ди, / ты же, преподобному́ченице (имя рек), / Христа́, я́ко Небе́снаго Жениха́, возлюби́вши, / вся кра́сная ми́ра оста́вила еси́ / и смерть му́ченическую прия́ла еси́. / Ны́не же с ли́ки му́дрых дев предстои́ши одесну́ю Христа́, // моля́щи спасти́ся душа́м на́шим.

Сла́ва, глас 3:

Раче́ние боже́ственное стяжа́вши, / изгна́ние и лю́тая страда́ния му́жественне претерпе́ла еси́, / преподобному́ченице (и́мя рек) достосла́вная, / сего́ ра́ди от тьмы ве́ка сего́ / к Незаходи́мому Све́ту и жи́зни ве́чней возшла́ еси́, / иде́же вку́пе с новому́ченики и испове́дники Росси́йскими мо́лишися, / о е́же сохрани́тися земно́му Оте́честву на́шему в Правосла́вии // и спасти́ся душа́м на́шим.

И ны́не, Богоро́дичен, глас то́йже: Ка́ко не диви́мся:

Вход. Проки́мен дне. И чте́ния 3 му́ченическая.

На стихо́вне стихи́ры, глас 4.

Подо́бен: Дал еси́ зна́мение:

Дал еси́ кре́пость и си́лу / боя́щейся Тебе́, Го́споди, / преподобному́ченице (и́мя рек), / победи́ти ви́димых и неви́димых враг, / я́коже дре́вле святы́м му́ченицам жена́м. / Те́мже ны́не воспева́ют ю свяще́нницы / и велича́ют вси лю́дие земли́ Ру́сския, / я́ко не пощаде́ души́ своея́ / вели́кия ра́ди сла́вы Твоея́.

Стих: Ди́вен Бог во святы́х Свои́х, // Бог Изра́илев.

Я́ко виногра́д прекра́сный, / в земли́ на́шей / насади́ тя Госпо́дь, / ма́ти богоблаже́нная (и́мя рек), / те́мже вино́ крове́й твои́х / теплото́ю сле́зных ток раствори́вши, / еди́ну от обою́ ча́шу страда́ния испила́ еси́ / и, я́ко ши́пок благоуха́нен, // злосмра́дие безбо́жия потреби́ла еси́.

Стих: Приведу́тся Царю́ де́вы / в весе́лии и ра́довании.

А́ще мучи́телие я́ростнии / ласка́нии и угро́зами / тща́хуся разори́ти / тече́ние твое́ ко спасе́нию, / оба́че, преподо́бнеи ру́це к Бо́гу воздева́ющи, / Амали́ка мы́сленнаго победи́ла еси́ / и, целому́дрия свещу́ еле́ем крове́й твои́х воспо́лнивши, / с му́дрыми де́вами в неве́стник Христо́в возшла́ еси́, // страстоте́рпице (и́мя рек) сла́вная.

Сла́ва, глас 6:

Благода́ть Бо́жию невреди́му / житие́м сохра́ньши, / в ме́ру во́зраста исполне́ния Христо́ва дости́гла еси́, / богому́драя ма́ти (и́мя рек), / и, я́ко пшени́ца, на ни́ве Росси́йстей возраще́нная, / серпо́м муче́ния в Небе́сныя жи́тницы собрана́ бысть. / Те́мже, Бо́гу ны́не предстоя́щи, // моли́ о ве́рою и любо́вию чту́щих тя.

И ны́не, Богоро́дичен, глас то́йже: Творе́ц и Изба́витель:

Тропа́рь, глас 5:

Христа́ Го́спода Иису́са ве́рная учени́це, / Це́ркве Росси́йския избра́нная а́гнице, / преподо́бная страстоте́рпице (и́мя рек), / ле́гкое и́го и я́звы Его́ любо́вию носи́щи, / ле́ствицею муче́ний / к Нему́, я́ко Небе́сному Жениху́, востекла́ еси́, / Его́же моли́ сохрани́ти в благоче́стии лю́ди Росси́йския / и спасти́ ду́ши на́ша.

НА У́ТРЕНИ

По 1-м стихосло́вич седа́лен, глас 3:

Кто не подиви́тся богоразу́мию твоему́, досточу́дная ма́ти (и́мя рек), / я́ко Го́споду неотсту́пно после́дующи и о спасе́нии души́ твоей умоля́ющи, / кре́пость на гони́тели Це́ркве Ру́сския обрела́ еси́. / Сего́ ра́ди мы ева́нгельски вопие́м ти: / о же́но, ве́ра твоя́ спасе́ тя.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

Тя, хода́тайствовавшую спасе́ние ро́да на́шего, / воспева́ем, Богоро́дице Де́во, / пло́тию бо, от Тебе́ восприя́тою, Сын Твой и Бог наш, / Кресто́м восприи́м Страсть, / изба́ви нас от тли, я́ко Человеколю́бец.

По 2-м стихосло́вии седа́лен, глас 4:

В нощи́ гоне́ний на Це́рковь Ру́сскую / тве́рдым испове́данием ве́ры свеща́ негаси́мая яви́лася еси́, преподо́бная страстоте́рпице (и́мя рек), / и день гряду́щаго спасе́ния Оте́честву на́шему возвести́ла еси́. / Те́мже тя похвала́ми сла́вными велича́ем.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

Пресвята́я Де́во, упова́ние христиа́н, / Бо́га, Его́же родила́ еси́ па́че ума́ и сло́ва, / непреста́нно моли́ сохрани́ти в Правосла́вии Оте́чество на́ше, / ве́рою и любо́вию при́сно Тя велича́ющее.

Велича́ние:

Велича́ем тя, / страстоте́рпице преподо́бная ма́ти (и́мя рек), / и чтим честна́я страда́ния твоя́, / я́же за Христа́ / во утвержде́ние на Руси́ Правосла́вия / претерпе́ла еси́.

По полиеле́и седа́лен, глас 1:

Я́ко жена́ ева́нгельская заква́ску в три ме́ры муки́ вложи́, / та́ко ты, достохва́льная, ве́рою Правосла́вною и страда́нием / трича́стное души́ твоея́ освяти́ла еси́: / ра́зум – и́стиною Христо́вою, / жела́ния – во́лею Бо́жиею, / чу́вствия же – любо́вию ко Го́споду, / и сим на Це́рковь Ру́сскую ополчи́вшияся / посрами́ла еси́, преподобному́ченице (и́мя рек)

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

О Держа́вная Всецари́це, / преподо́бных наде́ждо, му́чеников кре́посте, / А́нгелов сла́во, челове́ков покро́ве / и всего́ ми́ра всемо́щная Засту́пнице, / изба́ви Це́рковь Ру́сскую вся́каго зла́го обстоя́ния, / еди́на Чи́стая и Благослове́нная.

Степе́нна, 1-й антифо́н 4-го гла́са. Проки́мен, глас 4: Вся сла́ва дще́ре Царе́вы // внутрь ея́. Стих: Ря́сны златы́ми оде́яна и преиспещре́на. Вся́кое дыха́ние: Ева́нгелие от Матфе́я, зача́лс 104.

По 50-м псалме́ стихи́ра, глас 6:

Днесь неве́ста Христо́ва, / страстоте́рпица (и́мя рек) сла́вная, / кровьми́ му́ченическими украше́нная, / я́ко голуби́ца кро́ткая, / криле́ поста́ и моли́твы иму́щая, / в черто́г Небе́снаго Жениха́ возлете́вши, / с ли́ки святы́х новому́чеников Росси́йских / Престо́лу Бо́жию предстои́т, / и сла́вит Преве́чнаго Бо́га.

Канон Богородицы на 6 и святы́я на 8.

Кано́н преподобному́ченицы, его́же краегране́сие кроме́ Богоро́дичных: Приведу́тся Царю́ де́вы вслед Ея́. Глас 8.

Песнь 1

Ирмо́с: Пои́м Го́сподеви, / прове́дшему лю́ди Своя́ сквозе́ Чермно́е мо́ре, // я́ко Еди́н сла́вно просла́вися.

Приими́ пе́ние, (и́мя рек) благосла́вная, / цве́те благоуха́нный Це́ркве Ру́сския, / от почита́ющих любо́вию по́стническия и му́ченическия по́двиги твоя́.

Ре́вностию по Бо́зе / стремле́ния богоху́льная в Ру́сстей земли́ посрами́ла еси́ / и фараони́ты мы́сленныя в мо́ри крове́й твои́х потопи́ла еси́, сла́вная.

Изсуши́вши посто́м мо́ре стра́стное, / муче́ния стезю́ безбе́дно прошла́ еси́ / и в Небе́сных селе́ниих водвори́лася еси́, (и́мя рек) богоблаже́нная.

Богоро́дичен: Тебе́ Предста́тельницу иму́щия, Пречи́стая, / сла́вныя жены́, посто́м и страда́нием зми́еву держа́ву сокруши́вшия, / сла́ву Небе́сную обрето́ша.

Песнь 3

Ирмо́с: Ты еси́ утвержде́ние / притека́ющих к Тебе́, Го́споди, / Ты еси́ Свет омраче́нных, // и пое́т Тя дух мой.

Веры Правосла́вныя щит восприе́мши / и оде́ждею целому́дрия обле́кшися, ма́ти (и́мя рек), / ко́зни диа́вола, на тя устремле́нныя, / му́жественно отрази́ла еси́.

Ева́нгелия испове́дница и Правосла́вия ревни́тельница, / неве́ста чи́стая Христу́ Бо́гу и украше́ние земли́ на́шея яви́лася еси́, / страстоте́рпице (и́мя рек), до́блестная ма́ти.

До́блественне Бо́гу рабо́тавши, / плоть распя́ла еси́ со страстьми́ и похотьми́ / и души́ твоея́, ма́ти (и́мя рек), / любве́ ра́ди Христо́вы не пощади́ла еси́.

Богоро́дичен: Тебе́, Богороди́тельнице, предстоя́т честны́я жены́, / поще́нием кре́пко подвиза́вшияся / и му́жественне врага́ низложи́вшия.

Седа́лен, глас 4:

Украси́вши ду́шу твою́ красото́ю кро́ткаго и молчали́ваго ду́ха, / те́ло же я́звами муче́ния удобри́вши, / Красне́йшему добро́тою, па́че сыно́в челове́ческих, предста́ла еси́, / за Русь многострада́льную моля́щися, / преподобному́ченице (и́мя рек) честна́я.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

От А́нны пра́ведныя процве́тши, Де́во, / родила́ еси́ Царя́ Христа́ и ра́дость ро́ду челове́ческому дарова́ла еси́. / Сего́ ра́ди рождеству́ Твоему́ сра́дуются благочести́вых жен сосло́вие земли́ на́шея, / ко́зни гони́телей сла́вно препобеди́вшия.

Песнь 4

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, / смотре́ния Твоего́ та́инство, / разуме́х дела́ Твоя́ // и просла́вих Твое́ Божество́.

Ум впери́вши к Бо́гу, / Амали́ка зломы́сленнаго победи́ла еси́ моли́твою, ма́ти (и́мя рек), / и, я́ко му́ченица сла́вная, страда́ния за Христа́ претерпе́ла еси́.

Тве́рдость ве́ры Правосла́вныя показа́вши, преподобному́ченице (и́мя рек), / до́блественныя по́двиги поста́ яви́ла еси́ / и муче́ния претерпе́ла еси́, / си́лою Креста́ Христо́ва укрепля́ема.

Страсте́й безобра́зия совле́кшися, сла́вная, / а́нгельский о́браз восприя́ла еси́ / и страда́нием Христу́ Бо́гу сочета́лася еси́.

Богоро́чичен: Богома́ти Пречи́стая, / Госпо́дь от Тебе́ неизрече́нно плоть прия́т, / сего́ ра́ди жен естество́, иногда́ под кля́твою бы́вшее, ны́не возвели́чися.

Песнь 5

Ирмо́с: Утренююще вопие́м Ти: / Го́споди, спаси́ ны, / Ты бо еси́ Бог наш, // ра́зве Тебе́ ино́го не ве́мы.

Я́ко сокро́вище многоце́нное, спасе́ния усе́рдно взыску́ющи, преподо́бная ма́ти, / Христу́ усе́рдно после́довала еси́ / и крест муче́ния му́жественне подъя́ла еси́.

Ца́рства Небе́снаго возжеле́ла еси́, досточу́дная (и́мя рек), / те́мже, ду́шу твою́ покая́нием очи́стивши, / по́двиги страда́ния терпели́вно подъя́ла еси́.

А́нгели светоно́снии дивя́щеся терпе́нию твоему́, ма́ти сла́вная, / ду́шу твою́, благода́тию освяще́нную, / Престо́лу Го́спода вы́шних Сил приведо́ша.

Богоро́дичен: Покро́в и Засту́пницу Тя иму́ща, Всечи́стая, / жены́ благочести́выя земли́ на́шея во дни безбо́жия не отверго́шася Го́спода, / оба́че, изгна́ния и бе́дствия му́жественне претерпева́юща, / непобежде́ны пребы́ша.

Песнь 6

Ирмо́с: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу, / одея́йся све́том, я́ко ри́зою, // Многоми́лостиве, Христе́ Бо́же наш.

Ри́зу пло́ти твоея́ совле́кши воздержа́нием и муче́нием, боголюбе́зная (и́мя рек), / ри́зу спасе́ния от Христа́ Бо́га невестоле́пно восприя́ла еси́ / и тем во тьме безбо́жия досточу́дно в стране́ на́шей просия́ла еси́.

Ю́зы темни́чныя, глад и гоне́ния / претерпе́ла еси́ му́жественне, преподобному́ченице (и́мя рек), / и тем о́браз ве́ры и благоче́стия Росси́йским жена́м яви́ла еси́.

День и нощь простира́ла еси́, страстоно́сице, / преподо́бнеи ру́це твои́ к Бо́гу, / Еди́ному могу́щему сохрани́ти Русь в Правосла́вии, / тем тя ублажа́ем.

Богоро́дичен: Жены́, посто́м и страда́нием Го́споду угоди́вшия, / егда́ благоче́стие поноше́нию предаде́ся в стране́ на́шей, / ны́не непреста́нно мо́лятся Сы́ну Твоему́, Пречи́стая, / да утверди́тся Це́рковь Ру́сская.

Конда́к, глас 4:

Я́ко крин багрянови́дный, / посреде́ те́рний безбо́жия / в земне́м Оте́честве твое́м процвела́ еси́, / преподобному́ченице (и́мя рек) честна́я, / по́двиги воздержа́ния страда́нием украси́вши, / востекла́ еси́ к Небе́сному Жениху́ Христу́, / И́же увенча́ тя красото́ю сла́вы нетле́нныя.

И́кос:

Ка́ко воспои́м тя, Це́ркве Ру́сския похвалу́, достоблаже́нная преподобному́ченице (и́мя рек), / от ю́ности жите́йская попече́ния отри́нувшую / и благу́ю часть и еди́ное на потре́бу избра́вшую, / преподо́бие зако́нным муче́нием запечатле́вшую / и сего́ ра́ди сподо́бльшуюся храни́ти и испо́лнити сло́во Христа́ Бо́га на́шего, / И́же увенча́ тя красото́ю сла́вы нетле́нныя.

Песнь 7

Ирмо́с: О́троцы евре́йстии в пещи́ / попра́ша пла́мень дерзнове́нно / и на ро́су о́гнь преложи́ша, вопию́ще: // благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Еле́ем благода́ти огнь любве́ ко Христу́ распала́ющи / и гоне́ния мучи́телей ни во что же вменя́ющи, / бо́дренне огня́ ве́чнаго избе́гла еси́ / и к Небе́сному Жениху́ твоему́ возшла́ еси́, преподобному́ченице сла́вная.

Вавило́ни дще́ре окая́нныя ме́рзкое порожде́ние, / безбо́жию хотя́щее преда́ти зе́млю Ру́сскую, / о ка́мень страда́ния твоего́ псало́мски разби́ла еси́, преподобному́ченице (и́мя рек).

Воздержа́ния росо́ю пла́мень страсте́й погаси́ла еси́, многострада́льная, / и то́ки крове́й твои́х напа́сти богоху́льныя потопи́ла еси́, / о́браз ве́рным лю́дем явля́ющи.

Богоро́дичен: Я́ко Бо́га ро́ждшую пло́тию, Пречи́стая, / нра́вом благоче́стным чтим Тя непреста́нно, / вку́пе с честны́ми жена́ми, / посто́м просия́вшими и страда́ньми врага́ низложи́вшими.

Песнь 8

Ирмо́с: Седмери́цею пещь / халде́и́скии́ мучи́тель / богочести́вым неи́стовно разжже́, / си́лою же лу́чшею спасе́ны сия́ ви́дев, / Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше: / о́троцы, благослови́те, / свяще́нницы, воспо́йте, // лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки.

Спасе́тся жена́ чадоро́дием, веща́ет апо́стол, / ты же, преподобному́ченице (и́мя рек), мно́гия доброде́тели породи́вши, / я́ко лоза́ плодови́та, в вертогра́де Це́ркве Ру́сския яви́лася еси́ / и страда́ньми твои́ми вино́ спаси́тельное источи́ла еси́ / сла́вящим о тебе́ Христа́ во ве́ки.

Любо́вию Христо́вою уязви́вшися, / к страда́нию востекла́ еси́, / распе́нши плоть со страстьми́ и похотьми́, (и́мя рек), / и, свещу́ душе́вную неугаси́му дея́нием храня́щи, / муче́ние, я́ко ве́но Невестокраси́телю душ принесла́ еси́, / превознося́щи Его́ во ве́ки.

Е́вино преслуша́ние, породи́вшее смерть, при́сно помышля́ющи, достосла́вная (и́мя рек) / пе́рвее возжела́ла еси́ умре́ти ми́ру послуша́нием за́поведем Христо́вым, / последи́ же муче́нием по́хоти пло́ти совлещи́ся. / Тем, на Не́бо возше́дши, / Тро́ицу Святу́ю благослови́ши во ве́ки.

Богоро́дичен: С новому́ченики и испове́дники Росси́йскими, Пречи́стая, / и все́ми святы́ми жена́ми / умоли́ Еди́наго во святы́х почива́ющаго / сохрани́ти зе́млю на́шу, славосло́вящую Тя во вся ве́ки.

Песнь 9

Ирмо́с: Ужасе́ся о сем Не́бо / и земли́ удиви́шася концы́, / я́ко Бог яви́ся челове́ком пло́тски / и чре́во Твое́ бысть простра́ннейшее Небе́с. / Тем Тя, Богоро́дицу, // А́нгелов и челове́к чинонача́лия велича́ют.

Да́ры Христу́ любо́вию принесла́ еси́, преподобному́ченице (и́мя рек), / моли́тву я́ко зла́то, поще́ние я́ко лива́н и страда́ние я́ко сми́рну. / Тем тя благоче́стно велича́ем.

Еле́ем целому́дрия и кро́вию страда́ния преукраше́на, / вся добра́ яви́лася еси́ / и Еди́ному де́вственному Жениху́ обручи́лася еси́. / Его́же моли́ спасти́ся почита́ющим па́мять твою́, преподобному́ченице сла́вная.

Я́ко го́рлица пустыннолю́бная, превита́ющи в Го́рний Сио́н, / ве́рою Правосла́вною от се́ти ловя́щих изба́вилася еси́, страда́лице честна́я, / ви́димых и неви́димых враг посрами́вши. / Те́мже тя ку́пно с а́нгельскими ли́ки почита́ем.

Богоро́дичен: Тебе́, Всепе́тую Влады́чицу, / я́ко Всецарицу, Христу́ Царю́ предстоя́щую, / вку́пе с преподобному́ченицею (и́мя рек) досто́йно велича́ем.

Свети́лен:

Ду́хом просвеща́ема, преподобному́ченице (и́мя рек) / испове́данием Христа́ возсия́ла еси́ в Це́ркви Ру́сстей. / Сего́ ра́ди све́том Небе́сным чту́щия тя озари́, ма́ти всехва́льная.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

Вои́стину, Богоро́дице, Тя благода́рственне велича́ем, / Ты бо еси́ Ма́ти ро́да христиа́нскаго и Храни́тельница уде́ла Твоего́, Це́ркве Росси́йския, / и возгла́вие ли́ка преподобному́чениц.

На хвали́тех стихи́ры на 4, глас 8.

Подо́бен: О пресла́внаго чудесе́:

О страстоте́рпице (и́мя рек) / ты все житие́ твое́ вве́ргла еси́ / в сокро́вищницу Це́ркве Ру́сския, / я́ко вдови́ца две ле́пте, / воздержа́нием и страда́нием, / моли́твою и чистото́ю, / помышля́ющи, я́ко лу́чши пра́веднику ма́лая, / па́че бога́тства мно́га гре́шному, / и ны́не, я́ко му́драя де́ва, восхваля́еши Го́спода.

О, пресла́внаго чудесе́! / Ве́рою иногда́ кровоточи́вая жена́ / воскри́лию ри́зы Христо́вы прикосну́ся, / и а́бие ста́ша то́цы кро́ве ея́, / ты же, честна́я, криле́ кре́стнеи восприе́мши, / кровьми́ твои́ми, за Христа́ излива́емыми, / тече́ние безбо́жия в земли́ Ру́сстей посрами́ла еси́ / и я́ко жена́, лю́бящая Го́спода, // досто́йно похваля́ешися.

Ми́ру уме́ршую изволе́нием / и пло́ти за Христа́ не пощаде́вшую, / Человеколю́бец Госпо́дь воздви́же тя, / я́ко дщерь Иаи́рову, / к Небе́сней жи́зни и безсме́ртней трапе́зе, / сла́вная преподобному́ченице (и́мя рек) / и ны́не в Це́ркви Ру́сстей, / я́ко во врате́х Иерусали́ма дще́ри Сио́ни, // о тебе́ хвалы́ Ему́ возсыла́ем.

Сла́ва, глас 4:

Сле́зы по́стническия и ми́ро крове́й / мно́гою ве́рою и любо́вию Христу́ принесла́ еси́, / преподобному́ченице всечестна́я, / и ны́не дерзнове́ние и́маши / моли́ти о проще́нии грехо́в наро́да Ру́сскаго, / прося́щи Правосла́вней Це́ркви утвержде́ния, / Оте́честву на́шему благостоя́ния // и всем лю́дем ве́лия ми́лости.

И ны́не, Богоро́дичен, глас то́йже:

При́зри на моле́ния Твои́х раб, Всенепоро́чная, / вся́кия ско́рби избавля́ющи зе́млю Ру́сскую, / дом Твой нарече́нную / и кровьми́ новому́ченик и испове́дник освяще́нную. / Да не постыди́мся, Влады́чице Держа́вная, Тя призыва́ющии, / всех правосла́вных по́моще, / ра́досте и покро́ве // и спасе́ние душ на́ших.

Славосло́вие вели́кое и отпу́ст.

НА ЛИТУРГИ́И

Блаже́нны от кано́на, пе́сни 3-я и 6-я. Проки́мен, глас 4: Бо́же, дще́ри царе́й // в че́сти Твое́й. Стих: Приведу́тся Царю де́вы вслед Ея́. Апостол к Кори́нфяном. зача́ло 281. Аллилу́ия, глас 1: И́скренния Ея́ приведу́тся Тебе́. Стих: Приведу́тся в весе́лии и ра́довании, введу́тся в храм Царе́в. Ева́нгелие от Луки́, зача́ло 33. Прича́стен: В па́мять ве́чную:

Служба общая преподобномученице Российстей XX века единей составлена Синодальной Богослужебной комиссией и утверждена Святейшим Патриархом Московским и всея Руси Алексием II и Священным Синодом 24 декабря 2004 года.


Источник: Минея дополнительная. Вып. 1. - Москва : Издательский совет Русской православной церкви, 2005. - 416 с. ISBN 5-94625-058-2

Комментарии для сайта Cackle