- Православный христианин
Быт.11.10-26. Пути богопознания
быт11:10 И сия бытия симова: и бяше сим сын ста лет, егда роди арфаксада, во второе лето по потопе:
быт11:11 и поживе сим, повнегда родити ему арфаксада, лет пять сот и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:12 И поживе арфаксад лет сто тридесять пять и роди каинана:
быт11:13 и поживе арфаксад, повнегда родити ему каинана, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре. И поживе каинан лет сто тридесять и роди салу: и поживе каинан, повнегда родити ему салу, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:14 И поживе сала лет сто тридесять и роди евера:
быт11:15 и поживе сала, повнегда родити ему евера, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:16 И поживе евер лет сто тридесять четыри и роди фалека:
быт11:17 и поживе евер, повнегда родити ему фалека, лет триста седмьдесят и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:18 И поживе фалек лет сто тридесять и роди рагава:
быт11:19 и поживе фалек, повнегда родити ему рагава, лет двесте девять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:20 И поживе рагав лет сто тридесять два и роди серуха:
быт11:21 и поживе рагав, повнегда родити ему серуха, лет двесте седмь и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:22 И поживе серух лет сто тридесять и роди нахора:
быт11:23 и поживе серух, повнегда родити ему нахора, лет двесте и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:24 И поживе нахор лет седмьдесят девять и роди фарру:
быт11:25 и поживе нахор, повнегда родити ему фарру, лет сто двадесять девять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:26 И поживе фарра лет седмьдесят и роди аврама и нахора и аррана.
*
Рагав (друг, то есть Божий).
Серух (виноградная лоза).
Нахор (храпящий, задыхающийся).
Фарра (шествие, путь; остановка в пути).
Аврам (отец высокий).
Нахор (храпящий, задыхающийся).
Арран, Аран (неусыпный, стрегущий, бодрствующий, то есть Бог; горный).
*
Мысли человека могут быть, как дружественны Богу, так и противны (фалек).
Желающий познать Бога должен чтить помышления дружественные Ему (рагав).
Дружественные сказанному в Евангелии (серух).
Утвердившийся в сказанном в Евангелии становится способен ощущать движения духа (нахор).
Ощущать силой Святого Духа.
Просвещение Духа руководит подвигом христианина (фарра).
*
Писание показывает три возможных пути богопознания: аврам, нахор и арран.
Первые два, как необходимые, а третий, как ложный.
**
быт11:10 И сия бытия симова: и бяше сим сын ста лет, егда роди арфаксада, во второе лето по потопе:
быт11:11 и поживе сим, повнегда родити ему арфаксада, лет пять сот и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:12 И поживе арфаксад лет сто тридесять пять и роди каинана:
быт11:13 и поживе арфаксад, повнегда родити ему каинана, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре. И поживе каинан лет сто тридесять и роди салу: и поживе каинан, повнегда родити ему салу, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:14 И поживе сала лет сто тридесять и роди евера:
быт11:15 и поживе сала, повнегда родити ему евера, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:16 И поживе евер лет сто тридесять четыри и роди фалека:
быт11:17 и поживе евер, повнегда родити ему фалека, лет триста седмьдесят и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:18 И поживе фалек лет сто тридесять и роди рагава:
быт11:19 и поживе фалек, повнегда родити ему рагава, лет двесте девять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:20 И поживе рагав лет сто тридесять два и роди серуха:
быт11:21 и поживе рагав, повнегда родити ему серуха, лет двесте седмь и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:22 И поживе серух лет сто тридесять и роди нахора:
быт11:23 и поживе серух, повнегда родити ему нахора, лет двесте и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:24 И поживе нахор лет седмьдесят девять и роди фарру:
быт11:25 и поживе нахор, повнегда родити ему фарру, лет сто двадесять девять и роди сыны и дщери: и умре.
быт11:26 И поживе фарра лет седмьдесят и роди аврама и нахора и аррана.
*
Рагав (друг, то есть Божий).
Серух (виноградная лоза).
Нахор (храпящий, задыхающийся).
Фарра (шествие, путь; остановка в пути).
Аврам (отец высокий).
Нахор (храпящий, задыхающийся).
Арран, Аран (неусыпный, стрегущий, бодрствующий, то есть Бог; горный).
*
Мысли человека могут быть, как дружественны Богу, так и противны (фалек).
Желающий познать Бога должен чтить помышления дружественные Ему (рагав).
Дружественные сказанному в Евангелии (серух).
Утвердившийся в сказанном в Евангелии становится способен ощущать движения духа (нахор).
Ощущать силой Святого Духа.
Просвещение Духа руководит подвигом христианина (фарра).
*
Писание показывает три возможных пути богопознания: аврам, нахор и арран.
Первые два, как необходимые, а третий, как ложный.
**